جشنواره موسیقی کواچلا پس از سه سال وقفه بازمی‌گردد

این رویداد بزرگ در دو آخر هفته سه روزه برگزار می شود و کنسرت های تابستان را آغاز می کند. امسال، بیلی آیلیش، هری استایلز و ویکند و همچنین مافیای خانه سوئد به نمایش گذاشته شده است.

جشنواره 2020 به دلیل همه گیری ویروس کرونا لغو شده بود و دو سال لغو هرج و مرج، تاریخ کنسرت و تغییرات برنامه دنبال شد.

پس از یک وقفه سه ساله، Coachella به عنوان یک رویداد آزمایشی برای صنعتی در نظر گرفته می‌شود که هنوز پس از تمام شکست‌های مرتبط با بیماری همه‌گیر ناپایدار است.

سازمان دهندگان گفتند که نیازی به مدرک واکسیناسیون، ماسک یا فاصله گذاری اجتماعی ندارند.

این جشنواره بیشتر در فضای باز برگزار می شود و روزانه پذیرای حدود 125000 علاقه مندان از سراسر کشور و خارج از کشور است که بسیاری از آنها در هتل های اطراف کمپ می زنند یا پر می شوند.

دو سایت غربالگری کووید-19 در محل در دسترس خواهند بود. خوزه آربالو، سخنگوی مقامات بهداشتی محلی، گفت که ظرفیت آزمایش در این منطقه نیز افزایش خواهد یافت.

به گفته مرکز پیشگیری و کنترل بیماری (CDC)، در حالی که موارد ابتلا به این بیماری از ژانویه در این کشور به شدت کاهش یافته است، تعداد آنها شروع به افزایش کرده است و به طور متوسط ​​روزانه حدود 31000 مورد می باشد.

برخی از دانشگاه‌ها الزامات پوشیدن ماسک را بازگردانده‌اند، اما محدودیت‌ها در اکثر نقاط کشور، از جمله کالیفرنیا، به حداقل می‌رسد.

دیگر نام‌های بزرگ Coachella امسال عبارتند از Megan Thee Stallion، Phoebe Bridgers و Doja Cat.

Weeknd و Swedish House Mafia در آخرین لحظه پس از خروج کانیه وست به لیست اضافه شدند.

تراویس اسکات نیز پس از ازدحام مرگبار در کنسرت سال گذشته خود در هیوستون، اجرای برنامه را کنار گذاشته است.

دیگر کنسرت های برنامه ریزی شده فرانسوی ها از L’Impératrice، سوپراستار استروما، دی جی فلسطینی سماع عبدالهادی و قهوه سیاه آفریقای جنوبی است.

سورپرایز لحظه آخری، آرکید فایر جمعه شب بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *