جشنواره یک ماهه روزهای طبیعت در بروکسل آغاز می شود

یک گربه در برف، یک پرنده شکاری که بر فراز یک چمنزار معلق است، یک روباه که در چمن پنهان شده است … همه این عکس ها و بیشتر را می توان در اطراف Étangs d’Ixelles به عنوان بخشی از نمایشگاهی که به مناسبت آغاز روزهای طبیعت بروکسل است، پیدا کرد. بروز گزارش می دهد. در طول ماه نمایش فیلم، نمایشگاه و تورهای راهنما برای دوستداران طبیعت و کنجکاوها در نقاط مختلف شهر برگزار می شود.

جشنواره طبیعت روزهای طبیعت بروکسل اکنون در پنجمین سال خود است. پانل‌هایی که عکس‌های طبیعت را نمایش می‌دهند، این هفته در اطراف Étangs d’Ixelles نصب شدند و شروع نسخه 2022 را نشان دادند. عکس‌های Ixelles از مجموعه‌ای از بیش از پنج هزار اثر ارسال شده به جشنواره گرفته شده‌اند که موضوعات مختلفی مانند گیاهان، مردم و طبیعت، پستانداران، پرندگان و مناظر را پوشش می‌دهند.

برجسته ترین روزهای طبیعت بروکسل در هفته از شنبه 21 مه تا یکشنبه 29 مه است که رادیو و سالن کنسرت Flagey درهای خود را به روی جشنواره باز می کند. این مرکز فرهنگی با همکاری جشنواره بین المللی Namur Nature، برنامه ای را با مجموعه ای کامل از فیلم های طبیعت و نمایشگاهی از عکاس طبیعت پیتر فریسن ارائه خواهد کرد.

همچنین چندین تور با راهنما در برنامه جشنواره وجود دارد. راهنماهایی از انجمن های طبیعت در دسترس خواهند بود تا درختان قابل توجه و اکوسیستم های مختلف جنگل سونیان را به شما نشان دهند. در Parc du Scheutbos در St-Jans-Molenbeek می توانید همه چیز را در مورد حواس گیاهان و حیوانات بیاموزید.

در نهایت، 23 فیلم طبیعت نیز به صورت آنلاین با موضوعات مختلف موجود است. روزی ویژه متناسب با کودکان نیز در روز چهارشنبه 25 مه در میدان Sainte-Croix در ایکسل برگزار خواهد شد. روز با اهدای جوایز باحال ترین سگ به پایان می رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *