جشنواره We R Young در هاسلت پس از موارد مشکوک “گزش وحشی” متوقف شد.

دفتر دادستان لیمبورگ گفت که کارشناسان پزشکی در محل حضور دارند. به گفته شهردار Hasselt، Steven Vandeput (N-VA)، شش جوان برای احتیاط به بیمارستان منتقل شدند. چندین آمبولانس و یک تیم از SMUR به محل حادثه رفتند. پلیس محلی تصمیم گرفت جشنواره را حدود ساعت 6 بعد از ظهر تعطیل کند.

شهردار هاسلت گفت: “حوالی ساعت 5 بعد از ظهر، اولین دختر احساس ناخوشی کرد. در عرض یک ساعت، 22 نوجوان، پسر و دختر به پایگاه کمک های اولیه مراجعه کردند و مواردی از تهویه هوا و سردرد را گزارش کردند.” 6 نفر از جوانان به بیمارستان منتقل شدند و شانزده نفر دیگر در محل تحت مداوا قرار گرفتند.

این جشنواره حوالی ساعت 18:00، دو ساعت زودتر از زمان برنامه ریزی شده تعطیل شد. این سایت که میزبان حدود 3300 جوان بود، سپس تخلیه شد. این نوجوانان زیر نظر پلیس به بیرون اسکورت شدند. تحقیقات بیشتر نشان خواهد داد که آیا اینها واقعاً موارد “گزش وحشی” هستند یا خیر. وی گفت: “در صورت یافتن شواهدی مبنی بر جرم، پلیس وارد عمل می شود. ما در حال حاضر به یافته های پزشکی وابسته هستیم. در این زمان غربالگری و تریاژ پزشکی در حال انجام است. پلیس حضور دارد و بر روند روان این موضوع نظارت می کند. این پرونده، دفتر دادستانی لیمبورگ توضیح داد.

پدیده “گزش وحشی” در حال حاضر به دلیل حوادث مختلف در بلژیک و سایر کشورها به طور گسترده توسط رسانه ها مخابره می شود. تحقیقات متعددی در حال انجام است. بسیاری از افرادی که گاز گرفته شده اند، احساس بیماری یا سرگیجه دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *