جو، شوهر ایرما گارسیا، معلمی که در تیراندازی تگزاس کشته شد، دو روز بعد به دلیل “دلشکستگی” درگذشت.

به گفته اعضای خانواده، شوهر معلمی که در قتل عام روز سه‌شنبه در یک مدرسه ابتدایی تگزاس کشته شد، روز پنجشنبه بر اثر “غم و اندوه” درگذشت.

دبرا آستین که خود را پسر عموی معلم، ایرما گارسیا معرفی می کند، در صفحه یک بچه گربه GoFundMe که برای تامین نیازهای چهار فرزندشان که اکنون یتیم شده اند، راه اندازی شده است، نشان می دهد که شوهر دومی، جو، “به طور غم انگیز صبح امروز در پی یک فوریت پزشکی درگذشت”.

“من متقاعد شده‌ام که جو در اثر قلبی شکسته درگذشت، از دست دادن عشق زندگی‌اش پس از 25 سال (زندگی مشترک، یادداشت سردبیر) بیش از حد قابل تحمل بود.، او می افزاید.

حمله قلبی

جان مارتینز که خود را برادرزاده ایرما گارسیا معرفی می‌کند، در توییتی نوشت: این که اعلام کنم شوهر عمه ایرما، جو گارسیا، از غم و اندوه درگذشت، قلبم را می شکند و پر از ناامیدی می کنم. یک گزارشگر تلویزیون محلی گزارش داد که جو گارسیا بر اثر سکته قلبی درگذشت.

به گفته وب سایت مدرسه ابتدایی راب، این زوج 24 سال بود که ازدواج کرده بودند.

ایرما گارسیا و همکارش اوا میرلس، که کلاس‌هایشان به هم متصل بودند، هر دو توسط سالوادور راموس، مرد مسلح 18 ساله، که 19 کودک را در مدرسه ابتدایی راب در Uvalde قتل عام کرد، قبل از تیراندازی توسط پلیس کشته شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *