جو را در اولین جشنواره CORE در بروکسل بچشید: “آینه ها و طبیعت”

جشنواره CORE نتیجه همکاری بین برگزارکنندگان است Rock Werchter و Tomorrowland، دو تا از بزرگترین جشنواره های موسیقی سالانه بلژیک. این “ازدواج” را حتی می توان به معنای واقعی کلمه به عنوان یکی از افراد پشت سر Tomorrowland، Michiel Beers، با دختر Herman Schueremans رئیس Werchter در نظر گرفت.

Gitte Van Hoyweghen، کارشناس جشنواره VRT، می‌گوید جنبه تزئینی باعث می‌شود که به Tomorrowland فکر کنید، هرچند که ظریف‌تر است. در زیبایی طبیعی پارک با استفاده از تقویت شد آینه و صفحه نمایش LED صحنه های طبیعی را نشان می دهد. تماشاگران جشنواره می توانند از طیف وسیعی از موسیقی لذت ببرند، از هیپ هاپ تا موسیقی پاپ مستقل و الکترونیک و موسیقی جاز.

تماشاگران جشنواره به VRT گفتند: “به خوبی انجام شده است، اگرچه برای نوشیدن نوشیدنی باید کمی صبر کنید.” هم افراد جوان و هم پیر (از جمله افراد مشهور تلویزیون فلاندری) را می توان در پارک مشاهده کرد لوک آلو: “فکر می کنم فوق العاده است! جوانان، موسیقی و یک حس آخر هفته، چه چیز دیگری نیاز دارید؟” اگرچه برخی اذعان دارند که انتظار کمی بیشتر از این داشتند. اما بیشتر از همه، بازدیدکنندگان بودند خوشحالم که برگشتم در یک جشنواره واقعی، پس از دو سال طولانی کووید.

این جشنواره روزانه حدود 20000 بلیت فروخت، اما فروش کاملی نیست – حدود 25000 مکان در هر روز وجود دارد. جشنواره CORE امشب به پایان می رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *