حدود سی بیمار در طول کلاس های ورزشی در بلانکنبرگ: نورویروس در منشاء آلودگی؟

“نتایج اولیه به آنفولانزای معده اشاره دارد، اما بررسی های بیشتر اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد.” دو مدرسه در Zandvliet و Geraardsbergen، با مجموع 72 دانش آموز و 24 سرپرست، از 30 مه در یک سفر ورزشی در امکانات Sport Vlaanderen در Blankenberge بوده اند.

روز دوشنبه یک کودک بیمار شد. پنجشنبه، 16 دانش آموز و یک بزرگسال از یک مدرسه به نوبه خود بیمار بودند. در مدرسه دیگر نیز 10 دانش آموز و 7 بزرگسال بیمار شدند.

“هنوز کسی مجبور به انتقال به بیمارستان نشده است و همه کودکان توسط پزشک عمومی تحت تعقیب قرار می گیرند. مدرسه زندولییت به اقامت خود پایان داده است و کودکان توسط والدین خود آورده شده اند. برای مؤسسه دیگر، کلاس های ورزشی این جمعه پایان می یابد. ، Sport Vlaanderen را مشخص می کند.

افسکا روز جمعه برای انجام بررسی و نمونه برداری به آنجا می رود و در آزمایشگاه آنالیز می شود. نوروویروس که باعث گاستروانتریت ویروسی می شود مشکوک است. به طور کلی، بیماران ظرف چند روز بهبود می یابند. “ما یک بازرسی انجام خواهیم داد تا بررسی کنیم، از جمله موارد دیگر، اینکه همه چیز مربوط به غذا به درستی ذخیره شده است. (…) همچنین نمونه هایی از بقایای وعده های غذایی به طور خاص گرفته خواهد شد، که می تواند اطلاعات بیشتری را ارائه دهد. نشانه هایی در روزهای آینده در مورد علت این حادثه. هلن بونت، از افسکا، تخمین می زند: «در حال حاضر، خیلی زود است که بگوییم با غذا ارتباطی وجود دارد».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *