حمله به اوکراین: TUI بلژیک تمام پروازهای بلغارستان را تا پایان ژوئن لغو کرد

تمامی پروازهای این اپراتور تور به مقدونیه شمالی نیز برای کل فصل تابستان لغو شده است. TUI بلژیک معمولاً دو پرواز در هفته به دو فرودگاه بلغارستان انجام می دهد: بورگاس و وارنا که هر دو در شرق کشور و در دریای سیاه واقع شده اند. اما به نظر می رسد این واقعیت که روسیه و اوکراین نیز با دریای سیاه همسایه هستند، بر گردشگری بلغارستان تأثیر دارد.

پیت دمایر از TUI بلژیک می‌گوید: «بلغارستان کشور پرخطری نیست، اما ما متوجه شده‌ایم که مسافران بلژیکی در حال حاضر تمایلی به انتخاب مقصد اروپای شرقی ندارند. برخی از مقاصد محبوب، مانند پراگ، پایتخت چک، در حال حاضر کمتر محبوب هستند. “مسافران ترجیح می دهند یک سفر شهری به والنسیا (اسپانیا) یا لیسبون (پرتغال) داشته باشند تا یک شهر اروپای شرقی مانند پراگ. کل منطقه کمی از وضعیت اوکراین رنج می برد.”

سلب مسئولیت: Belga ارسال روزانه حاوی اطلاعات سایر رسانه ها را پخش می کند. این ارسال ها با کلمه کلیدی PRESS قابل شناسایی هستند. اما بلگا نمی تواند مسئول این اطلاعات ارائه شده توسط رسانه های دیگر باشد. با تشکر از کادر تحریریه که از آنها برای ذکر منبع دقیق اطلاعات ارائه شده توسط Belga استفاده می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *