«خانه شیرین خانه»: عکس تکان دهنده کریستیانو رونالدو در کنار خانواده

در مواجهه با طوفان های زندگی، فوتبال ناگزیر در درجه دوم اهمیت قرار می گیرد. کریستیانو رونالدو این هفته با تاسف فراوان از مرگ فرزند تازه متولد شده خود مطلع شد. دوقلو این نوزاد از این زایمان جان سالم به در برد. او امروز جمعه عکسی تکان دهنده از تمام خانواده اش از جمله دختر جدیدش در اینستاگرام منتشر کرد. “خانه شیرین خانگی”، توپ طلای پنج گانه را می نویسد.

پرتغالی می نویسد: «جیو و دختر کوچک ما بالاخره با ما کنار هم هستند. ما می خواهیم از همه برای همه پیام ها و حرکات محبت آمیز تشکر کنیم. حمایت شما بسیار مهم است و همه ما محبت و احترامی که شما نسبت به خانواده خود دارید احساس کرده ایم. اکنون زمان آن است که برای زندگی ای که به تازگی وارد این دنیا شده ایم سپاسگزار باشیم.»، او اضافه کرد.

قبل از ملاقات با جورجینا رودریگز، پرتغالی چهار برابر احساس پدر و مادر بودن را تجربه کرده بود (از جمله سه بار توسط رحم اجاره ای). سه شنبه این بازیکن منطقا مقابل لیورپول شکست خورده بود. قرمزها و تمام آنفیلد در دقیقه هفتم بازی به CR7 ادای احترام کردند. «تو هرگز تنها نخواهی رفت»، سرود باشگاه، سپس در استادیوم طنین انداز شد و همه هواداران قرمزها به صورت یکجا آواز خواندند.

یک لحظه احساسی قوی که ستاره 37 ساله را تحت تأثیر قرار داد. “یک دنیا… یک ورزش… یک خانواده جهانی… ممنون آنفیلد. من و خانواده ام هرگز این لحظه احترام و شفقت را فراموش نخواهیم کرد.” او در شبکه های اجتماعی نوشت.

از آن زمان، بازیکن افسانه ای یونایتد به تمرینات بازگشت. او باید در دیدار روز شنبه مقابل آرسنال حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *