خدمات ریلی ساحلی در تعطیلات آخر هفته از آوریل تا مه مختل می شود

بروز گزارش می دهد که ترافیک ریلی به و از سواحل بلژیک برای پنج آخر هفته متوالی از شنبه 23 آوریل به دلیل انجام کار منحرف یا محدود خواهد شد.

مدیر زیرساخت Infrabel و شرکت راه‌آهن SNCB روز پنج‌شنبه اعلام کردند که کارها که قرار است در روزهای آخر هفته از 23 تا 24 آوریل تا 21 تا 22 می انجام شود، امکان ادامه ساخت خط سوم و چهارم بین گنت و بروژ را فراهم می‌کند. در نتیجه، دو قطار از هر چهار قطار IC در این مدت دو شهر را به هم متصل نمی کنند. به گفته Infrabel، افزودن دو مسیر، ساحل را برای مسافران و قطارهای باری قابل دسترسی تر می کند. در این بخش تعمیر و بازسازی زیرساخت های راه آهن نیز انجام خواهد شد.

SNCB یک برنامه حمل و نقل جایگزین را برای محدود کردن تأثیر این کار بر روی کاربران ریلی اجرا کرده است. با این حال، مسافران باید زمان طولانی سفر یا تغییر در مسیرها و برنامه ها را در نظر بگیرند. SNCB هشدار می دهد که در دوره هایی که تعداد مسافران زیاد است، برنامه ریزی برای امکان سوار شدن به قطار دیگری نیز ضروری است.

بنابراین، در میان سایر موارد، لینک IC Eupen-Bruxels-Ostend و لینک Genk-Brussels-Blankenberge بین گنت و بروژ منحرف خواهد شد و در نتیجه 20 دقیقه سفر اضافی خواهد داشت. قطارهای IC بین فرودگاه بروکسل – بروکسل – Knokke در گنت توقف خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *