دادگاه تجاوز جنسی جدید علیه بازیگر بیل کازبی آغاز می شود: این پرونده به بیش از 50 سال قبل بازمی گردد.

جودی هوث می‌گوید در سال 1974 در عمارت معروف پلی‌بوی در لس‌آنجلس، زمانی که تنها 15 سال داشت، توسط این بازیگر که سال‌ها نقش پدر ایده‌آل را در نمایش کازبی بازی می‌کرد، مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

او ادعا می کند که از عوارض روانی رنج می برد.

خانم هوث می گوید که در صحنه فیلمبرداری با بیل کازبی آشنا شده است. به گفته او، این بازیگر سپس او را به باشگاه تنیس خود دعوت کرد و قبل از بردن او به عمارت Playboy به او الکل داد، جایی که گفته می شود او را مورد آزار قرار داده است.

نسخه ای از حقایق که توسط این بازیگر 84 ساله تکذیب شده است که قبلاً توسط ده ها زن به تجاوز جنسی متهم شده است.

بیل کازبی در ژوئن 2021 پس از اینکه دادگاه عالی پنسیلوانیا حکم او را به حداقل سه سال زندان برای تجاوز جنسی به آندریا کنستند، زنی که در دانشگاه تمپل در فیلادلفیا کار می کرد، در سال 2004 لغو کرد، از زندان آزاد شد.

جودی هوث در 2 دسامبر 2014 یک شکایت مدنی ارائه کرد، اما دادگاه به دلیل اتهامات جنایی علیه کازبی در آن زمان، رسیدگی را به حالت تعلیق درآورد.

تصمیم دادگاه عالی پنسیلوانیا، و سپس رد درخواست تجدیدنظر در این پرونده به دادگاه عالی آمریکا در مارس 2022، از سوی بسیاری به عنوان نادیده گرفتن جنبش #MeToo علیه خشونت علیه زنان تلقی شد.

دادگاه عالی پنسیلوانیا آقای کازبی را تبرئه نکرد، اما این محکومیت را به دلیل نقص رویه لغو کرد.

اولین دادستان مسئول پرونده مربوط به آندریا کنستند در سال 2005 تصمیم گرفت که آقای کازبی را در دادرسی کیفری تحت تعقیب قرار ندهد، در حالی که او را تشویق کرد تا در دادرسی مدنی که توسط شاکی مطرح شده بود، شهادت دهد، که او با انجام آن موافقت کرده بود.

در این جلسه، این بازیگر اعتراف کرد که قبل از برقراری رابطه جنسی با خانم کنستند یک داروی آرامبخش داده است، به گفته وی رضایت خود را به دلیل عدم اعتراض و یا ابراز مخالفت خود اعلام کرده است، شهادتی که پس از آن در جریان محاکمه جنایی وی علیه وی مورد استفاده قرار گرفت.

محاکمه مدنی جدید علیه بیل کازبی در سانتا مونیکا با انتخاب هیئت منصفه و بحث پایانی برای دادستان و دفاع آغاز می شود که قرار است هفته آینده آغاز شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *