در سال 2020، 7000 دانشجوی ثبت نام شده در بروکسل از حداقل درآمد ادغام بهره مند شدند.

کنفرانس رؤسای CPAS منطقه بروکسل-پایتخت روز جمعه برای راه اندازی یک اقدام هماهنگ با سطوح بالاتر قدرت، به منظور پاسخ به مشکل فزاینده ناامنی دانشجویان در منطقه بروکسل، تشکیل شد. وی گفت: در پایان این نشست، فدراسیون CPAS بروکسل در بیانیه‌ای مطبوعاتی به توصیه‌های حاصل از قطعنامه بین‌پارلمانی در رابطه با شرایط زندگی دانشجویان در آموزش عالی در فدراسیون والونیا-بروکسل پیوست.

بنابراین از دولت‌های ذی‌صلاح می‌خواهد که در اقدامات خود برای جوانان 18 تا 25 ساله در موقعیت‌های مخاطره‌آمیز، تأمین مالی CPAS را که به مناسبت اپیدمی کووید-19 تقویت شده است، با پیش‌بینی بازپرداخت اضافی برای یکپارچگی درآمد، ساختاری کنند. 15 درصد؛ برای افزایش آستانه صلاحیت؟ کمک هزینه تحصیلی و افزایش سقف کمک هزینه تحصیلی به منظور پوشش موثر و تا حد امکان هزینه های مستقیم و غیرمستقیم مربوط به دانشجویان در تحصیل.

امید است که سیاست‌های ساختاری برای کنترل بهتر هزینه‌های تحصیلی با کاهش شدید هزینه‌های مرتبط با آن‌ها اجرا شود و مشورت با CPAS به منظور ارائه پیشنهاداتی برای تسهیل این دسترسی به کمک و انتقال امکانات به دانشجویان باز شود. کمکی که ارائه می کنند

به نوبه خود، فدراسیون CPAS بروکسل و 19 عضو CPAS آن متعهد به توسعه استراتژی برای مبارزه با ناامنی هستند؟ دانشجو. CPAS در بروکسل “در نظر دارد اقدامات مشترک، مقطعی و هماهنگ را به منظور مواجهه با دانش آموزان در شرایط ناپایدار و جلوگیری و مبارزه با همه اشکال افزایش در این امر اجرا کند”.

آنها همچنین متعهد می‌شوند که به شیوه‌ای هماهنگ، یک پایگاه هماهنگ از کمک‌های ارائه شده به دانش‌آموزان در شرایط ناامن، مستقل از سیاست اجتماعی که فراتر از این پایگاه در هر CPAS در بروکسل انجام می‌شود، اتخاذ کنند.

به گزارش پرسپکتیو.بروکسل، در طول سال تحصیلی 2019-2020، بیش از 104000 دانش آموز در 24 دانشگاه، کالج و مدرسه عالی هنر واقع در پایتخت، علاوه بر 28 مؤسسه پیشرفت اجتماعی، تحصیل کردند. در منطقه بروکسل پایتخت، 13174 ذینفع RIS در سال 2020 بین 18 تا 24 سال سن داشتند که به تنهایی 32 درصد از ذینفعان را تشکیل می دهند. بیش از نیمی از آنها دانشجو بودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *