دعواهای حقوقی می تواند پرونده مه آلود ساندا دیا را به بن بست برساند

در اولین روز محاکمه جمعه گذشته، قاضی رئیس دادگاه قبلاً اعلام کرده بود که اتهامات را مجدداً طبقه بندی خواهد کرد. او جدی‌ترین اتهام «استفاده عمدی از مواد مضر بدون قصد قتل» را با «ایجاد عمدی صدمات شدید بدنی منجر به مرگ با تجویز مواد مضر» جایگزین می‌کند.

گفته می شود که عبارت اخیر اتهامات طیف وسیع تری از بدرفتاری و تحقیر ساندا دیا را در شب مرگش تحت پوشش قرار می دهد. رسیدگی به این پرونده به روز دوشنبه 2 اردیبهشت ماه موکول شد تا به هر دو تیم حقوقی فرصت داده شود تا در مورد تغییرات در برگه اتهام موضع گیری کنند.

با این حال، در روز دوم محاکمه در روز دوشنبه، قاضی رئیس جلسه سخنرانی احساسی کرد و گفت که او “با دست و پای خود به حقایقی که به او ارائه شده بود بسته است”.

به نظر می رسد او با انجام این کار به طور ضمنی به این موضوع اشاره کرده است که در نهایت نمی توان اتهامات را تغییر داد. وکیل Sven Mary اعلام کرده است که باید علیه این موضوع تجدید نظر کند زیرا بستگان ساندا دیا خواهان اصلاح اتهامات به روشی هستند که قاضی رئیس دادگاه در ابتدا پیشنهاد کرده بود. معنای اقدام آقای مری برای محاکمه از نقطه نظر حقوقی-فنی کاملاً مشخص نیست.

روز دوشنبه، آقای مری و سایر احزاب مدنی در این پرونده قرار بود در دادگاه صحبت کنند. با این حال، اکنون ممکن است ابتدا بحثی در مورد درخواست تجدید نظر او وجود داشته باشد. این می تواند منجر به صدور حکم دادگاه تجدید نظر شود. این می تواند به این معنی باشد که دادگاه برای مدت طولانی به تعویق خواهد افتاد. همانطور که همه چیز برقرار بود، همه وکلای مدافعی که به نمایندگی از رهبران انجمن برادر دانشجویی Reuzengom که اکنون منحل شده بودند، قرار بود هفته آینده شهادت بدهند. با این حال، با توجه به درخواست آقای مری، هنوز کاملاً مشخص نیست که آیا چنین خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *