دمای بالای 26 درجه سانتیگراد تنظیم شده است

یکشنبه در فلاندر گرم و خشک خواهد بود. با این حال، در جنوب این کشور، در استان لوکزامبورگ، ممکن است مقداری باران رخ دهد. دمای هوا بین 15 تا 16 درجه سانتیگراد در High Fens (استان لیژ) بین 19 تا 20 درجه سانتیگراد در مناطق مرکزی و 15 درجه سانتیگراد در ساحل خواهد رسید..

روز دوشنبه خشک و آفتابی خواهد بود و هوا به طور قابل توجهی گرمتر از امروز خواهد بود. دمای هوا در سواحل و مناطق مرتفع به 20 درجه سانتیگراد یا 21 درجه سانتیگراد و در مناطق مرکزی به 24 یا 25 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

سه‌شنبه دوره‌های طولانی آفتابی همراه با ابر را شاهد خواهیم بود. به استثنای چند قطره جدا شده باران، خشک می ماند. دمای هوا در High Fens به 21 درجه سانتیگراد و در منطقه Kempen در استان های آنتورپ و لیمبورگ به 26 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

چهارشنبه باید خشک با دوره های آفتابی همراه با ابر باقی بماند. حداکثر دما در مناطق ساحلی به 16 درجه سانتی گراد و در منطقه کمپن به 23 درجه سانتی گراد خواهد رسید. وزش باد جنوب غربی و در نواحی داخلی ملایم خواهد بود. با این حال، آنها می توانند در ساحل بسیار قوی باشند.

دمای هوا در روز پنجشنبه به 15 درجه سانتیگراد یا 16 درجه سانتیگراد در ساحل و 21 درجه سانتیگراد در استان لیمبورگ و در جنوب استان لوکزامبورگ خواهد رسید. KMI حداکثر دمای هوا را برای روز جمعه بین 15 تا 20 درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *