دهکده اسکان اضطراری Mechelen در 17 مه اولین پناهندگان خود را از اوکراین دریافت می کند

“خیلی چیزها به هجوم از اوکراین و لهستان بستگی دارد. این امکان وجود دارد که افرادی که در حال حاضر توسط خانواده های میزبان پذیرفته شده اند نیز برای طولانی مدت به دنبال محل اقامت دیگری باشند. اکثریت بیش از 30000 پناهنده که اکنون در بلژیک در خانه‌های شخصی مستقر می‌شود. سؤال این است که این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. بنابراین منطقی است که دولت فلاندری مسکن ارائه دهد.

20 تا 30 نفر از کارکنان صلیب سرخ به صورت 24 ساعته در طرح Mechelen حاضر خواهند بود تا اطمینان حاصل کنند که همه چیز به خوبی اجرا می شود. علاوه بر این، بسیاری از داوطلبان نیز در حال کمک هستند.

هیلده ون گاستل مسئولیت پذیرایی از پناهجویان در صلیب سرخ را بر عهده دارد. وی به VRT News گفت: علاوه بر واحدهای مسکونی، قرار است یک چادر تفریحی نیز برپا کنیم.

“در میان چیزهای دیگر، مناطق بازی برای کودکان وجود خواهد داشت. وای فای نیز برای ساکنان فراهم می شود تا بتوانند به راحتی با کشور خود در تماس باشند. ما همچنین می خواهیم شرایط را برای ساکنان کمی دلپذیرتر کنیم. به عنوان مثال، ما همچنین در حال بررسی این هستیم که چگونه می‌توانیم کودکانی را که در اینجا می‌مانند قادر کنیم به راحتی راه خانه خود را پیدا کنند.

هفته آینده آشپزخانه مشترک در دهکده اورژانس نصب می شود. خانم ون گاستل به VRT News گفت: “آنجا می توانند برای خودشان غذا بپزند، اما ما وعده های غذایی نیز ارائه خواهیم داد. این بدان معناست که آنها مجبور نخواهند بود مستقیماً به مغازه ها بروند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *