ده ژیمناست بلژیکی در تابستان امسال در بیرمنگام

فدراسیون ژیمناستیک فلاندری (Gymfed) روز جمعه اعلام کرد 9 نفر در ژیمناستیک آکروباتیک و یک نفر در ژیمناستیک به خط خواهند رسید. بلژیک یک کشور پیشرو در ژیمناستیک آکروباتیک است و غیبت روسیه باید این مشاهدات را بیشتر تایید کند. در آخرین دوره مسابقات جهانی باکو، بلژیک 7 عنوان، دو مدال نقره و یک برنز کسب کرد.

بو هولبوش (Sportiva Sint Gillis Waas)، لیز دی میست (Ambitious Pro Gymnastics) و Kim Bergmans (Ambitious Pro Gymnastics) سه زن را تشکیل خواهند داد. Wannes Vlaeminck (Vaste Vuist Lauwe)، Simon De Wever (TK Werchter)، Jonas Raus (Gymfinity) و Viktor Vermeire (Sportac Deinze) گروه مردان را تشکیل خواهند داد. هلنا هیجنز (آکرو 2 سالن بدنسازی) و برام روتگر (TK Werchter) در مسابقات دوئت ترکیبی با هم رقابت خواهند کرد. آنها به ویژه برای جام جهانی مایا از 13 تا 15 می و برای مسابقات قهرمانی بلژیک در خنت آماده خواهند شد.

سام دهوپ (Turnkring Oostakker) در رویداد غلتش رقابت خواهد کرد. او در مسابقات جهانی توکیو در سال 2019 به بلژیک راه یافته بود، اولین او در بین بزرگسالان، و در بین 10 نفر برتر قرار گرفت. سام دهوپ علاوه بر مسابقات قهرمانی بلژیک، در مسابقات قهرمانی اروپا در ریمینی شرکت خواهد کرد.

بازی های جهانی یک رویداد چهارساله چند ورزشی است که یک سال پس از بازی های المپیک برگزار می شود. آنها رشته هایی را گرد هم می آورند که المپیکی نیستند در حالی که توسط IOC به رسمیت شناخته می شوند. آنها به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 و بازی های المپیک توکیو که یک سال نیز به تعویق افتاد در سال 2021 به مدت یک سال به تعویق افتاد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *