دوچرخه های برقی در نزدیک به نیمی از مرگ و میر تصادفات دوچرخه سواری در فلاندر نقش دارند

بر اساس آمارهای لیدیا پیترز (Open Vld) وزیر حمل و نقل فلاندرز که توسط De Morgen گزارش شده است، تقریباً نیمی از مرگ و میر ناشی از تصادفات دوچرخه سواری در فلاندر، دوچرخه های برقی هستند.

در فلاندر سال گذشته 70 دوچرخه سوار در ترافیک جان خود را از دست دادند که 33 نفر از آنها سوار بر دوچرخه الکترونیکی بودند. علت اصلی رانندگانی بودند که حق تقدم ندادند.

محبوبیت دوچرخه های برقی در هر سه منطقه بلژیک اخیراً افزایش یافته است، و بررسی اخیر VIAS به افزایش قابل توجهی در استفاده از دوچرخه های الکترونیکی در والونیا (40٪) و بروکسل (47٪) در سال گذشته اشاره کرد. .

در فلاندر، از هر سه کاربر دوچرخه، یک نفر از مدل های برقی استفاده می کند.

اما افزایش تعداد دوچرخه سواران به معنای ارقام بالاتر برای تصادفات نیز است: در سال گذشته، در مجموع 8788 دوچرخه سوار در ترافیک در فلاندر مجروح شدند که دومین رقم بالاتر در 10 سال گذشته است.

موسسه ترافیک بلژیکی VIAS در ماه فوریه گزارشی را منتشر کرد که از مرگ 67 دوچرخه سواری در ترافیک فلاندری خبر می داد. هم تعداد آنها و هم جدیدترین آنها بر اساس آمار تصادفات اولیه پلیس فدرال است.

بیشتر تلفات دوچرخه سواران (26 نفر) ناشی از برخورد با خودروی شخصی بوده است، در حالی که 14 مورد تصادف با کامیون سنگین و 12 مورد دیگر به عنوان تصادف یک نفره طبقه بندی شده است.

عکس: (ج) بلگا/کورت دیسپلنتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *