دو سوم کارگران با دردهای عضلانی و مفاصل روبرو هستند

بیماری‌های اسکلتی- عضلانی مانند کمردرد، آرتریت و تاندونیت بر دو سوم کارگران تأثیر می‌گذارد. همچنین این دلیلی است که 150000 کارمند در مرخصی استعلاجی طولانی مدت هستند. اتحادیه مسیحی می‌گوید که در بیشتر موارد این بیماری‌ها مربوط به کار هستند و تنها کارگرانی نیستند که در کارهای فیزیکی شدید تحت تأثیر قرار می‌گیرند. ساخت و ساز، بخش مراقبت و صنعت بیشترین بیماری ها را تحمل می کنند: رانندگان کامیون، کارگران مراقبت، افرادی که پشت صفحه کامپیوتر می نشینند، صندوقدارها، کارگران تسمه نقاله، همه شکایت دارند.

اتحادیه می‌گوید موضعی که شما اتخاذ می‌کنید اغلب مقصر است، مواضع غیرطبیعی و مدت زمانی که برخی جنبش‌ها باید ادامه داشته باشند، همگی نقش دارند.

اتحادیه اصرار دارد که آگاهی بیشتر از چنین مشکلاتی و همچنین اقدامات دقیق مورد نیاز است: تجهیزات و پشتیبانی ارگونومیک و همچنین استراحت منظم مورد نیاز است.

این سازمان می‌خواهد که کسب‌وکارها موظف شوند خطرات بیماری‌ها را برای ماهیچه‌ها، تاندون‌ها و اسکلت انسان در معرض خطر قرار دهند تا بتوان با کارهایی که باعث بیمار شدن افراد می‌شود، از سرچشمه مقابله کرد. کارگران سالم به نفع کارفرمایان است، اتحادیه می گوید، ضمن اشاره به حمایت کارشناسانی که وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *