دو عابر پیاده منتظر اتوبوس له شده توسط جرثقیل 35 تنی: آنها به طور معجزه آسایی زنده ماندند.

صحنه ای باورنکردنی و شاید معجزه آسا در Marchienne-au-Pont، در غرب شارلوا، این جمعه.

دو نفری که در ایستگاه Pont-du-Creusot منتظر اتوبوس بودند توسط جرثقیل 35 تنی له شدند. حوالی ساعت 13:30 بود. ایستگاه اتوبوس درست بالای پل راه‌آهن قرار دارد و یک نیمه تریلر که جرثقیل را به محل ساخت‌وساز نزدیک می‌برد مرتکب اشتباهی جدی شد: ماشین حمل‌شده به پایین پل برخورد کرد، از تریلر افتاد و روی پیاده‌رو دراز کشید. درست بالای سر دو نفری که منتظر بودند!

در بدبختی خود، دو قربانی که آنجا بودند – ساکنان محله – با دیواری که مستقیماً پشت سرشان بود نجات یافتند: جرثقیل 35 تنی تا حدی توسط دیوار دال بتنی اطراف متوقف شد، سپس توسط دیوار تقویت کننده متوقف شد. جرثقیل سپس روی دو عابر پیاده فرود آمد و آنها را در جای خود مسدود کرد اما بدون اینکه آنها را کاملاً له کند.

با رسیدن امدادگران به محل، هر دو قربانی هوشیار بودند. دو SMUR، دو آمبولانس، آتش نشانان منطقه نجات Hainaut-Est و پلیس محلی شارلوا همه تلاش کردند تا آنها را بیرون بیاورند.

با بالش، آتش نشانان Marcinelle به دستور ستوان Vannieuwenhoven و سرگرد Flemal توانستند نفر اول را که در سطح بازو و سر مسدود شده بود، آزاد کنند. او با چندین جراحت در نگاه اول به بیمارستان منتقل شد.

بیرون آوردن قربانی دوم پیچیده تر بود. گیر کرده در سطح لگن، پاها در کنار خیابان، نیم تنه در پیاده رو، با کاترپیلارهای جرثقیل در سراسر بدن، سرانجام توانست کمی بعد از ساعت 3 بعدازظهر رها شود و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شود. اسکورت موتورسواران فونت. در آنجا جراحات شدیدتر است، اما طبق اولین عناصر جمع آوری شده در محل، خطر مرگ وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *