“دیوانه است!”: جیل واندرمولن با گریه خبر خوشحال کننده ای را اعلام کرد (ویدئو)

جیل متحرک در یک استوری اینستاگرامی می گوید: “این یک روز دیوانه و دیوانه است. قطعه من به طور رسمی در رادیو، در رادیو کنتاکت، دیوانه است!”. و قبل از ترسیم چند مرحله رقص بر روی عنوان خود، ما خواهیم دید، یوتیوبر، آکادمیک ستاره سابق و مجری تلویزیون توضیح می دهد که انتشار این تک آهنگ برای او بسیار معنی دارد. “این یک رویای بزرگ است که به حقیقت پیوسته است، شما هیچ ایده ای ندارید، عالی است. من فوق العاده خوشحالم، من هم فوق العاده احساساتی هستم اما این چیزهای دیوانه کننده ای است.”

ساندرین کورمن، سوفی پندویل، لورا بین، هنری پیفر، ماریا دل ریو، امیلی دوپویس، گائل گارسیا دیاز و غیره: مردم واکنش نشان می‌دهند.

این خواننده در اینستاگرام با جلد تک آهنگی که با همکاری هنرمند Bendo تهیه شده است، می نویسد: “یک رویای لعنتی به حقیقت پیوست!!!” شما نمی دانید این اتفاق برای من انتقام بزرگی از زندگی است. امیدوارم قطعه من شما را وادار به رقصیدن، لبخند زدن، گریه کند، که برای شما درد دل و شادی به ارمغان بیاورد! تمام پیام های انگیزه و اعتماد به نفسی که من به صورت روزانه منتقل می کنم وجود دارد! این قطعه با تمام روح و قلب من ساخته شده است.” و جیل واندرمولن از فرصت استفاده می کند و پیامی را زیر نور خورشید می فرستد. “به یاد داشته باشید که برای باور به این وحشیانه ترین رویاها هرگز دیر نیست! من گواه این هستم که اگر ایمان و عشق و اخلاص و دل داشته باشی در زندگی هر اتفاقی ممکن است بیفتد!!

امیلی دوپوئیس می نویسد: «بی صبرانه منتظر شنیدن این BRAVO بسیار زیبا، اما مهمتر از همه فوق العاده است». لورا بین می نویسد: “waouuuwwwww تبریک می گویم زیبا 😍😍😍 خیلی خوشحالم”. یا بین ایموجی های خانواده RTL یا هنرمندان دیگری که از انتشار We’ll See استقبال می کنند، پیام لسلی در آشپزخانه. “هر جا که بتونم گفته ام. اما لعنت به جیل! تو حتی نمی توانی تصور کنی که چقدر برایت خوشحالم… می دانم که این قدرت را در تو داری که کوه ها را جابجا کنی و همه چیز را رها نکنی. این نتیجه می دهد. یک روز خیلی BRAVOOOO!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *