رئال مادرید اولین انتقال بزرگ خود در تابستان را انجام داد (و این امباپه نیست)

او یکی از مورد علاقه ترین بازیکنان جهان بود. باید گفت که مدافع آلمانی دلایل محکمی داشت. قطعه مرکزی چلسی قهرمان اروپا در فصل گذشته، رودیگر نیز در ماه ژوئن در پایان قرارداد است و بنابراین آزاد است. توماس توخل نیز روز شنبه پس از پیروزی مقابل وستهم تایید کرده بود که استمفوردبریج را ترک می کند.

سرمربی آلمانی که اعتراف کرد وضعیت نامشخصی که چلسی در حال حاضر در آن قرار دارد کمکی نمی کند، توضیح داد: “احساس می کنم که برای حفظ او هر کاری انجام داده ایم، چه من یا باشگاه.” آنتونیو گفت که تابستان امسال باشگاه را ترک خواهد کرد. این تصمیم اوست. این خبر خوبی برای ما نیست، اما او همیشه در نگرش و در زمین فوق العاده بوده است. او بازیکن بسیار مهمی است و تا پایان فصل همینطور خواهد ماند. حتی اگر از رفتن او بسیار ناامید باشیم.”

بنابراین این رئال مادرید است که روز را برنده خواهد شد، در حالی که چندین رهبر اروپایی در صفوف آنها حضور داشتند، به ویژه پاری سن ژرمن و یووه. رودیگر دو هفته پیش در سانتیاگو برنابئو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل رئال گلزنی کرده بود.

به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار اسکای، توافق شفاهی حاصل شده است، هرچند هنوز چیزی امضا نشده است. عنصر سابق آ اس رم باید با قهرمان احتمالی آینده اسپانیا قرارداد بلندمدت ببندد. چه کسی در همان زمان یک دفاع بتنی تقویت شده بین کورتوا، آلابا یا میلیتائو ایجاد خواهد کرد. و در این بین، شاید یک کیلیان امباپه…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *