رئال مادرید با وجود دو گل عقب افتادن در دقیقه 90، منچسترسیتی را در وقت اضافه حذف کرد و در فینال به مصاف لیورپول خواهد رفت (فیلم)

رئال مادرید از همان دقایق ابتدایی حمله ای را به سمت دروازه ادرسون آغاز کرد تا با یک گل تاخیر خود را جبران کند. اما منچسترسیتی نگذاشت به حساب بیاید و فشار زیادی را روی خط دفاعی داخلی وارد کرد. عصبانیت به سرعت بالا گرفت، به خصوص بین مودریچ و لاپورته که هر کدام در دقیقه 10 پس از درگیری یک کارت زرد دریافت کردند.

در دقیقه 20، تیبو کورتوا با یک سیو زیبا روی ضربه سنگین برناردو سیلوا، دستکش های خود را گرم کرد. دروازه بان شیاطین همچنان قصد داشت توپ داغ فودن را روی یک ضربه والی آزاد کند اما پایان نیمه اول علیرغم شدت زیاد موقعیت های ضعیفی داشت.

پس از… 12 ثانیه در نیمه دوم، یک سانتر در پست دور، وینیسیوس جونیور را تنها نشان داد. اما مهاجم برزیلی نتوانست خط سیر توپ را شکست دهد. رئال سپس سیتیزن ها را در اختیار گرفت، بدون اینکه بتواند دروازه را باز کند.

در دقیقه 73، زمانی که منچسترسیتی از شروع مجدد چیزی نشان نداده بود، برناردو سیلوا محرز را در سمت راست پیدا کرد. این بازیکن الجزایری در قصد اول و در زاویه کمی بسته ضربه ای زد و کورتوا را در “سمت کوچک” دروازه بان شیاطین فریب داد: 0-1.

در دقیقه 87 سیتی خیلی نزدیک به K.-O پاس داد. اما مندی قبل از اینکه کورتوا موفق شود توپی فوق العاده را از روی پا مهار کند، توپی را در خط خود مهار کرد. اما در حالی که رئال ناامید به نظر می رسید، رودریگو در مستطیل کوچک ظاهر شد تا یک سانتر از بنزما در 90 پس بگیرد: 1-1.

فقط چند ثانیه اضافی لازم بود تا رودریگو دوباره این کار را انجام دهد و با یک ضربه سر غیرقابل مهار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، بازی را 2-1 کند.

نتیجه همچنان باقی ماند و دو تیم به وقت اضافه رفتند. از دقیقه 3 وقت اضافه، روبن دیاس به دلیل یک مداخله دیرهنگام پنالتی را روی بنزما دریافت کرد. فرانسوی ها نیازی به سوال نداشتند و ادرسون را با پای اشتباه گرفتند: 3-1.

در دقیقه 105، تیبو کورتوا با ضربه سر فودن توپ مورد نیاز خود را دریافت کرد و فرناندینیو نتوانست ریکاوری خود را به سرعت انجام دهد. نیمه دوم وقت اضافه خیلی متلاطم بود و رئال دیگر نمی لرزید. این یک شکست دیگر برای منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا است.

رئال مادرید – منچستر سیتی را دوباره زنده کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *