رئیس احتمالی جدید علوم انسانی فرانسوی است

مقامات ژاپنی روز دوشنبه اعلام کردند کین تاناکا که توسط کتاب رکوردهای گینس و پایگاه بین المللی طول عمر (IDL) به عنوان رئیس فعلی بشریت شناخته شده بود، در 19 آوریل درگذشت.

خواهر آندره که در 11 فوریه 1904 در الس، در جنوب فرانسه، لوسیل راندون به دنیا آمد و اکنون در تولون، در سواحل مدیترانه زندگی می کند، به سختی 13 ماه از او کوچکتر بود.

لوران توسن که در پایگاه بین‌المللی IDL شرکت می‌کند، گفت: حتی اگر هیچ ارگان رسمی “عنوان” رئیس را اعطا نکند، “خواهر آندره رئیس می‌شود، و از زمانی که سومی لهستانی است، 115 سال سن دارد.” در ارتباط با موسسه فرانسوی مطالعات جمعیتی (INED).

او اشاره می کند که خواهر آندره “وضعیت مدنی را تایید کرده است”.

زیرا در این رکوردها قبلاً اتفاق افتاده است که حتی افراد مسن نیز با معرفی خود به کتاب گینس داده های پایگاه علمی IDL را متزلزل کنند.

به گفته ژان ماری روبین، مدیر تحقیقات و استاد بازنشسته انستیتوی تحقیقات بهداشتی و پزشکی فرانسه (Inserm) که در فوریه با خبرگزاری فرانسه مصاحبه کرد، فرانسه “کشوری است که بیشترین تعداد فوق صدساله تایید شده و تایید شده را ارائه می دهد. .) در فرانسه، ما یکی از قدیمی ترین وضعیت های مدنی در جهان را داریم.

در 11 فوریه، خواهر آندره تولد خود را، طبق معمول، با کوکتل سنتی پورتو شکلاتی و کمی خستگی جشن گرفت.

راهبه اخیراً در جریان تحقیقاتی درباره این فوق صدساله‌هایی که علم را به چالش می‌کشند، به خبرگزاری فرانسه توضیح داد: «دیگر نمی‌توانم آنها را تحمل کنم، مهمان‌ها، من کمتر دوستانه هستم».

او افزود: “من همیشه به دلیل خرد و هوشم مورد تحسین قرار گرفتم و اکنون مردم من را به خاطر مقاومت مسخره می کنند.”

خواهر آندره که از یک خانواده پروتستان غیر تمرین‌کننده آمده بود، که در ادای احترام به یکی از سه برادرش به زبان مردانه نوشته شده بود، قبل از اینکه در اواخر عمر، در شرکت دختران خیریه، دستورات را وارد کند، یک فرماندار بود.

او تا پایان دهه 1970 کار کرد و سپس 30 سال را در یک خانه بازنشستگان در ساووی، در کوه‌های آلپ فرانسه گذراند، قبل از رسیدن به مؤسسه در تولون، جایی که با حدود پانزده راهبه دیگر در دفتر صبحگاهی دست به دست شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *