رافائل نادال پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا توسط تیبو کورتوا خیره شد: “او باورنکردنی بود”

نادال این شنبه روز خوبی داشت. او که از طرفداران پرشور رئال مادرید بود، توانست قهرمانی تیم محبوبش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول را تماشا کند. او شروع کرد: “من خوش شانس بودم که توانستم بیرون بروم.” فینال که در استادیوم دو فرانس برگزار می شد، هرکسی که در مرحله یک هشتم نهایی رولان گاروس مقابل اوگر-آلیاسیم پیروز شد، توانست راحت تر به آنجا برسد. “من خوشحال بودم که به اولین فینال لیگ قهرمانان زندگی ام رفتم و تیمم پیروز شد. پس یک شب عالی و شاد؛ بدون شک. من واقعا از آن لحظه لذت بردم، با عنوانی باورنکردنی، معتبرترین عنوان برای باشگاه های فوتبال. “

بدیهی است که به عنوان یک هوادار، این پیروزی طعم خاصی دارد. چون مرنگه چندین بار به حذف نزدیک شده است. اما آنها همیشه به لطف شخصیت خود موفق می شدند. چه مقابل پاری سن ژرمن، چه چلسی یا منچسترسیتی. او افزود: «راهی که آنها پیروز شدند چیزی فراموش نشدنی است. “هر بازی رئال مادرید طعم خاصی دارد. آنها برگشتند، روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و حتی دیروز.”

پادشاه رولان گاروس نیز مانند دیگران توسط مردی خیره شده بود. “کورتوا شگفت‌انگیز بود. به دلیل تاخیر، نتوانستم جشن را در پایان مسابقه ببینم. چون زمان خواب من بود. اما من بسیار خوشحال بودم که برای دیدن این فینال حضور داشتم. تشکر می‌کنم. رئال مادرید و یوفا به خاطر دعوت من و خانواده ام.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *