راننده واگن واژگون شده احتمالاً تحت تأثیر مواد مخدر بوده است

در این حادثه که ظهر یکشنبه رخ داد، دو نفر کشته و چند نفر به شدت مجروح شدند.

اتوبوسی که متعلق به شرکت حمل‌ونقل فرانسوی BlaBlaCar است واژگون شد و مسیر شمالی بزرگراه را به طور کامل مسدود کرد. پلیس فدرال از کشته شدن دو نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر خبر داد.

مقامات شهری در شوتن (که سینت جاب این گور بخشی از آن است) می گویند که عمدتاً اتباع فرانسوی سوار این مربی بودند. با این حال، تعدادی اسپانیایی نیز در کشتی حضور داشتند.

Lieselotte Claessens از مقامات قضایی آنتورپ به خبرنگاران گفت: “اتوبوس از جاده منحرف شد و ابتدا با مانع برخورد بتنی در سمت راست بزرگراه برخورد کرد. مربی سپس به سمت چپ منحرف شد و قبل از آن با مانع بتنی دیگری برخورد کرد. برگرداندن».

تحقیقات درباره شرایط حادثه همچنان ادامه دارد. راننده احتمالا تحت تاثیر مواد مخدر بوده است. خانم Claessens افزود: “او آزمایش بزاق مثبت داده است. گواهینامه رانندگی او به مدت 15 روز باطل شده است. راننده بازداشت شده است و توسط پلیس بازجویی خواهد شد.”

هنوز مشخص نیست که آیا خودروهای دیگری نیز در آن دخیل بوده اند یا خیر. ما فقط مربی را دیدیم که هیچ وسیله نقلیه دیگری در اطراف نبود. ممکن است مربی به حاشیه برخورد کرده باشد و بعد از آن مشکلی پیش آمده باشد، اما ما در حال حاضر هیچ بینشی در این مورد نداریم.”

به منظور اطمینان از هماهنگی بهینه عملیات خدمات اورژانس برای مقابله با عواقب پس از حادثه، مقامات شهرداری در شوتن طرح بلایای شهرداری را فعال کرده اند.

در همین حال، پلیس در حال تخلیه بسیاری از رانندگانی است که از زمان وقوع این حادثه در بزرگراه گیر کرده بودند. آنها را یکی یکی می چرخانند و تا تقاطع کلاین باریل اسکورت می کنند، جایی که می توانند بزرگراه را ترک کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *