رای فرانسوی های مقیم خارج از کشور در انتخابات ریاست جمهوری 2022: ماکرون تا حد زیادی پیشتاز است، نتایج نهایی جدید

در حالی که فرانسوی‌ها امروز یکشنبه در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری 2022 به پای صندوق‌های رای می‌روند، مراکز رای‌گیری شمارش آرا را به پایان رسانده‌اند. این امر به ویژه در چندین کشور در آمریکای شمالی و جنوبی که در آن مهاجران فرانسوی رای خود را به امانوئل ماکرون (La République En Marche) یا مارین لوپن (Rassemblement National) در این شنبه، 23 آوریل دادند، صادق است.

در اینجا نتایج نهایی این انتخابات ریاست جمهوری 2022 در خارج از کشور است که La Libre و LN24 توانستند به آن دسترسی داشته باشند:

که در آرژانتین امانوئل ماکرون خیلی جلوتر از رای گیری است. رئیس جمهور فرانسه 89 درصد آرا را در مقابل 11 درصد کاندیدای RN به دست آورد. نرخ مشارکت 21 درصد است.

در برزیل که در آن نرخ مشارکت 24 درصد است، همچنین مستأجر فعلی الیزه است که تا حد زیادی در دور دوم تسلط دارد. او 86 درصد آرا در مقابل 14 درصد رقیبش را به خود اختصاص داده است.

یافته در همین است شیلی امانوئل مکرون 87 درصد آرا را به دست آورد، در حالی که نامزد راست افراطی تنها 13 درصد آرا را به دست آورد.

نتایج دیگر:

جمهوری دومینیکن

مکرون: 62 درصد

لوپن: 38 درصد

مشارکت: 28 درصد

کلمبیا
مکرون: 91 درصد
قلم: 9%
مشارکت: 28 درصد

کانادا (به استثنای ونکوور)
مکرون: 86 درصد
لوپن: 14 درصد
مشارکت: 41 درصد

ایالات متحده (به استثنای شیکاگو و نیواورلئان)
مکرون: 92 درصد
قلم: 8%
مشارکت: 36 درصد

انتخابات فرانسه را می توان در DH.be دنبال کرد

DH نتایج و نظرسنجی های انتخابات ریاست جمهوری را به صورت لحظه ای به اطلاع شما می رساند. در واقع، روزنامه های بلژیکی می توانند روندها را قبل از رسانه های فرانسوی منتشر کنند، که نمی توانند قبل از ساعت 8 شب هیچ رقمی ارائه دهند. به همین دلیل است که همه روزنامه نگاران ما به شما امکان دسترسی به اطلاعات باکیفیت را در طول کل انتخابات و عمدتاً در طول رای گیری در روز یکشنبه 24 آوریل از دفاتر ما در بلژیک در بروکسل خواهند داد. نحوه به دست آوردن همه اخبار، آخرین نظرسنجی ها و نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2022 به صورت زنده در DH؟

در 24 آوریل، DH، به عنوان یک روزنامه بلژیکی، به شما امکان دسترسی زنده به تمام نتایج و نظرسنجی های دور دوم را می دهد. برای دریافت سریع اعداد، توصیه می کنیم موارد زیر را دنبال کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *