رده بندی ATP: دیوید گوفین با جهش 27 پله ای و بازگشت به 50 تیم برتر در جایگاه 47

دوشنبه در رده بندی جدید منتشر شده توسط ATP، لیژوا خود را در رده 47 می بیند. او 27 مقام کسب کرد. به سطحی که در 7 فوریه اشغال کرده بود باز می گردد و از آن زمان به نزول خود ادامه داده است. با این حال، این بازگشت فقط می تواند موقتی باشد. دیوید گوفین از امتیازات یک چهارم نهایی خود در مستر 1000 سال گذشته در مونت کارلو دفاع می کند. یک کار ظریف به ویژه به این دلیل که او می توانست در مرحله یک شانزدهم با شماره یک جهان نواک جوکوویچ دیدار کند.

دیوید گوفین دوازده ماه پیش در جایگاه پانزدهم قرار داشت. پس از مصدومیت زانوی چپ و پایان زودهنگام فصل در پایان اوت، او در پایان سال 2021 تنها 39مین بود.

تغییرات کمی در بالای سلسله مراتب صورت گرفته است که 16 مورد برتر آن تغییر نکرده است. جوکوویچ به ترتیب از دانیل مدودف روسی، الکساندر زورف آلمانی، رافائل نادال اسپانیایی و استفانوس سیتسیپاس یونانی مدافع عنوان قهرمانی روی صخره جلوتر است.

ریلی اوپلکا آمریکایی; برنده مسابقات ATP 250 در هیوستون، رتبه ای را کسب می کند و مقام هفدهم را به خود اختصاص می دهد. نایب قهرمان نگون بخت تگزاس، هموطنش جان ایزنر، چهار پله بهتر از هفته گذشته، بیست و سوم است.

در مورد الکس مولکان، اسلواکی که در فینال توسط گوفین شکست خورد، او با صعود به رده 50 بهترین رتبه دوران حرفه ای خود را به دست آورد.

سایر بازیکنان بلژیکی هنوز به همان اندازه با اوج فاصله دارند. زیزو برگز فاصله زیادی با خروج از 200 نفر برتر در رده 195 ندارد (+1). ما هنوز باید بیشتر برویم تا رد کیمر کوپژانس 261 (-13) و روبن بملمانز 301 (-5) را پیدا کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *