رد شعله ها به لطف ولارت و ون کرخوون 4-1 مقابل ایرلند شمالی پیروز شدند

تسا وولارت (23 و 86) و الا ون کرخوون (83 و 90+3) گل های بلژیکی را به ثمر رساندند، لورن وید (45) موقتاً مساوی شده بود. ایرلند شمالی از دقیقه 69 در ساعت 10 بازی می کنند و دروازه بان جکی برنز دریافت قرمز را دریافت کرد. زنان ایرلند شمالی بازی را به خوبی آغاز کردند، با موفقیت در سمت چپ از کرستی مک گینس و سپس یک شوت عرضی که به نیکی اورارد (دوم) هشدار داد. شعله‌های سرخ به تدریج در اردوی حریف مستقر شدند و در اولین فرصت واقعی خود دروازه را پیدا کردند: تین د کاینی در سمت چپ داوینا فیلتجنس را وارد دروازه‌ی چپ کرد که در یک زمان برای تسا وولارت که شصت و ششمین گل خود را برای تیم ملی به ثمر رساند (بیست و سوم) ارسال کرد.

درست قبل از وقت استراحت، لورن وید توپی را که خارج از مستطیل عقب بود برداشت و فوراً ضربه ای زد و اوراورد (دقیقه 45) فرصتی نداشت.

در زمان استراحت، النا دونت بلافاصله با ایجاد وحشت در دفاع ایرلند شمالی، خود را متمایز کرد. با این حال، او موفق به فریم (56) نشد.

فشار بلژیک با دفع ضربه دی کاینی توسط جکی برنز (دقیقه 60)، شوت دونت از کنار دروازه (دقیقه 62) و ضربه سر خارج از هدف وولارت (دقیقه 63) تشدید شد.

در دقیقه 69، برنز دروازه بان، از مستطیل خود، به اشتباه Wullaert را که به سمت دروازه پرتاب کرد، متوقف کرد. قرمز بلافاصله بود.

این رهایی در دقیقه 82 اتفاق افتاد که الا ون کرخوون، پس از یک سال غیبت به دلیل مصدومیت، به تیم ملی بازگشته بود، و با ضربه سر از دونت در تیرک دروازه دورتر ضربه سر داد.

در این روند، تسا وولارت با یک شوت از ورودی مستطیل، نتیجه را به 3-1 رساند (86).

فان کرخوون بازگشت خود را با ضربه سر فلی دلاکو که توسط بکی فلاهرتی دفع شد (90+3) با یک دبل مشخص کرد.

شعله های سرخ دو بازی تدارکاتی دیگر، یکشنبه (17:00) با اتریش و سه شنبه آینده (20:00) مقابل لوکزامبورگ قبل از پرواز به انگلیس برگزار می کنند، جایی که در 10 جولای به مصاف ایسلند خواهند رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *