رسمی: فرگال هارکین مدیر ورزشی جدید استاندارد است

همانطور که چند روز پیش اعلام کردیم، فرگال هارکین مدیر ورزشی جدید استاندارد است. باشگاه لیژ روز سه شنبه در بیانیه ای مطبوعاتی این موضوع را اعلام کرد. این مرد ایرلندی 45 ساله پس از 13 سال حضور در باشگاه انگلیسی، منچسترسیتی را ترک می کند و به ویژه بر روی رشد بازیکنان جوان تمرکز می کند و به آنها فرصت می دهد تا از طریق قرض دادن به باشگاه های دیگر ابراز وجود کنند.

بنابراین، فرگال هارکین به استاندارد ملحق می‌شود، جایی که مأموریت اصلی او «توسعه استراتژی فوتبال باشگاه، هم بر اساس کیفیت مرکز آموزشی ما و هم بر اساس فرآیند استخدام مؤثر است که با هم باید سطح تیم و توسعه بلندمدت را بهبود بخشد. باشگاه”، بیانیه مطبوعاتی استاندارد را توضیح می دهد.

مدیر ورزشی جدید روش ها به انتصاب او واکنش نشان داد:من خوشحالم که ماجراجویی بعدی خود را آغاز می کنم و مشتاقانه منتظر چالشی هستم که Standard de Liège برای دستیابی به اهداف تعیین شده توسط 777 Partners به ​​من پیشنهاد کرده است. من می خواهم باشگاه را به جایی که باید در فوتبال بلژیک است برگردانم و دوباره به هواداران غرور و اشتیاق بدهم.”، او توضیح می دهد.

از سوی دیگر، استاندارد هنوز تاریخ شروع هارکین را مشخص نکرده و به این بسنده کرده است که “به محض رهایی از تعهداتش با منچسترسیتی” هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *