رسمی: وینسنت کمپانی از اندرلخت می رود!

وینسنت کمپانی و آر اس سی اندرلخت، تمام شد! با بازگشت به موووز در سال 2019، ابتدا به عنوان بازیکن، شیطان سرخ سابق پس از گذراندن دو سال روی نیمکت، نیرپید را ترک کرد.

“امروز، تنها یک احساس غالب است: من افتخار می کنم که توانستم این فصل جدید را در باشگاه قلبم شروع کنم. من بازیکن و مربی آر اس سی اندرلخت بودم، اما بیش از همه، حامی وفادار Mauve et هستم. بلان” در بیانیه مطبوعاتی باشگاه اظهار داشت.

“باشگاه و مربی فصل گذشته را با هم تجزیه و تحلیل کردند و همچنین در مورد برنامه های آینده صحبت کردند. سپس با توافق دوجانبه تصمیم به جدایی گرفته شد. این تصمیم با احترام متقابل و با قدردانی از کاری که انجام شده گرفته شد. در این بیانیه آمده است.

پیتر مدیر عامل این شرکت قدردانی کرد: “وینسنت بخش مهمی از بازسازی RSC اندرلخت بازسازی شده بوده است. او حرفه ای و تخصص خود را به ارمغان آورده است و همچنین نقش مهمی در رشد بازیکنان جوان داشته است. باشگاه بر این اساس به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.” وربکه در مورد رئیس جمهور، ووتر واندنهاوت، او ادعا می کند که “به آینده هر دوی ما” (باشگاه و کمپانی) اعتماد کامل دارد.

کمپانی برای اولین فصل خود به عنوان مربی، اندرلخت را به صورت افراطی برای پلی آف قهرمانان، جایی که اسپورتینگ جایگاه چهارم را کسب کرده بود، احراز کرد. در این فصل، RSCA مقام سوم لیگ را به خود اختصاص داد و در فینال جام بلژیک مقابل La Gantoise در ضربات پنالتی شکست خورد. در ابتدای فصل، اندرلخت در پلی آف لیگ کنفرانس توسط ویتسه آرنهم حذف شد.

فلیس مازو یک پیشرو جدی برای جایگزینی او روی نیمکت اندرلخت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *