رم Masters 1000: نادال بی سر و صدا تلاش خود را برای یازدهمین تاجگذاری آغاز می کند.

“رافا” پنج روز پس از شکست مقابل پدیده کارلوس آلکاراز در مادرید، برای تورنمنت ریکاوری خود پس از شکستگی ناشی از خستگی در دنده در اواخر ماه مارس، نیم ست را در نظر گرفت تا قبل از باز شدن، حریف آمریکایی را بگیرد.

سرور بزرگ آمریکا اولین باری بود که روی سرویس بازی اسپانیایی 3-3 فشار آورد. اما پس از ذخیره دو بریک پوینت، بازیکن ماژورکایی در نهایت برنده سرویس گیم خود شد و این او بود که با سرعت بریک را به ثمر رساند تا سپس برای ست سرویس کند.

در ست دوم، نادال از همان ابتدا مقابل ایزنری که دورتر و دورتر از توپ بود، بریک کرد.

دارنده عنوان اظهار داشت: “من باید بعد از یک توقف سخت همه چیز را بازسازی کنم و این چیزی است که سعی می کنم انجام دهم. فقط باید نگرش درست را حفظ کنم و ببینیم آیا می توانم این اتفاق بیفتد.”

وی افزود: باید بهتر از امروز (چهارشنبه) بازی کنم اما این یک برد دیگر است و فردا (پنجشنبه) فرصت دیگری برای بازی مقابل یکی از بهترین های جهان دارم.

اسپانیایی 35 ساله که ده بار روی خاک رس رومی برنده شده است، در مرحله یک هشتم نهایی صبح پنجشنبه با دنیس شاپوالوف 23 ساله کانادایی (شانزدهم) روبرو خواهد شد. این سومین بار است که این زوج در این مرحله از تورنمنت ایتالیا به مصاف یکدیگر می‌روند و نادال تاکنون دو برد در سال 2018 و سال گذشته کسب کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *