روبرتو مارتینز روی روملو لوکاکو و ادن هازارد مقابل هلند حساب می کند: “روملو به خوبی در حال بهبودی است”

روبرتو مارتینز بعدازظهر پنجشنبه در آستانه دیدار مقابل هلند در لیگ ملت‌ها با خبرنگاران صحبت کرد. جلسه ای که سرمربی تیم ملی کشورمان باید حق انتخاب داشته باشد زیرا از 28 بازیکنش 27 نفر در دسترس هستند. فقط لوئیس اوپندا که تعلیق شده است، نمی تواند اولین بازی خود را مقابل همسایگان ما در شمال انجام دهد.

برای بقیه، مارتینز امیدوار است که روملو لوکاکو را برای این دیدار علیرغم ضربه ای که در تمرین این هفته دریافت کرد، ریکاوری کند: “شوک شدید بود، اما امیدواریم او امروز در تمرین در زمین باشد. و خواهیم دید که آیا او آماده بازی است یا خیر.” مربی که می خواهد به شانس دیدن مهاجم چلسی در زمین در روز جمعه خوش بین باشد، توضیح داد: “اگر امروز خوب تمرین کنند، احتمال اینکه او فردا در پایه 11 باشد بسیار زیاد است. دیروز من موفق نمی شدم. این سخنرانی اما او به خوبی در حال بهبودی است.”

از سوی دیگر، و حتی اگر نخواست پایه یازده خود را فاش کند، مارتینز قبلاً سرنخی در مورد حضور ادن هازارد به جا گذاشته است: “ادن؟ من انتظار ندارم که او بتواند 90 دقیقه بازی کند، اما می تواند یک بازی را شروع کنید زیرا او آماده و تیزبین است.”

برای پست دروازه بانی، در غیاب تیبو کورتوا، سرمربی ما نخواست بگوید این جمعه چه کسی بین قطب ها قرار می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *