روزی روزگاری لد زپلین… در کمیک


استفان دزبرگ و یوهان دی مور امضا می کنند حیوانات وحشی در کسترمن یک کمیک استریپ غافلگیرکننده که در سال هایی که همه چیز ممکن به نظر می رسید به یک گروه و مدیر خارق العاده تقدیم شده است.

دو نفره یوهان دی مور/استفن دزبرگ (بالاخره!) دوباره متحد شدند. در اوایل دهه 90، آن دو مرد به ما سریال دیوانه‌واری را پیشنهاد کردند که محوریت آن یک کارآگاه خصوصی بود که واقعاً شبیه بقیه نبود. عینک آفتابی، کت سنگر، ​​حس جزئیات، بینش و طبقه طبیعی خاصی نماد این محقق… گاو بود. و بله، این دو مرد جرأت کردند یک جهان زئومورفیک هذیانی ایجاد کنند که در آن گاو، با پاسخ به رمز شیرین Pi 3.1416، همه تله ها را خنثی کرد تا حقیقت را آشکار کند. داستان‌های کمی دیوانه‌کننده از استفان دزبرگ که با خلاقیت گرافیکی کامل با مهر Johan De Moor پشتیبانی می‌شوند. La Vache ده ماجراجویی بزرگ را از سال 1992 تا 2002 قبل از تعظیم و در نهایت بازگشت به مراتع سرسبز خود تجربه کرد.

پدربزرگ های صخره ای

بیست سال بعد، آنها برگشتند. اما فوراً، Viscount Pi 3.1416، این “چیز” آنها نیست، و سپس الکساندر دوما قبلاً با تفنگدارانش آنجا بوده است.

استفان دزبرگ و یوهان دی مور با The Wild Animals به کتابفروشی ها بازگشتند. اگر بازیگران اصلی در قالب حیوانات معرفی شوند (“جانوران صحنه”، لذت بردن از یوهان دی مور، ایده این است که این هنرمندان بخشی از فانی های معمولی نیستند.) شخصیت های دیگر آلبوم بسیار انسانی هستند. این حیوانات بسیار کاریزماتیک مظهر چهار راکر گروه لد زپلین هستند، اما این اثر همچنین نقش مرکزی مدیر آنها، پیتر گرانت، که به پیتر گرامپ تغییر نام داد، برجسته می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *