روزی 3 کودک فراری می شوند

در سال 2018 این سازمان 1188 پرونده در مورد کودکان گمشده باز کرد. در 867 مورد پرونده ها به فراریان پرداختند. در بیشتر موارد بچه ها به زودی ظاهر می شوند. 57٪ در هفته، 91٪ در ماه یافت می شوند.

تعداد فراریان نسبت به سال یک پنجم افزایش یافته است. این تعداد در سال 2020 به دلیل قرنطینه شدن کودکان در خانه یا مؤسسات کاهش یافت. با کاهش محدودیت ها، ارقام دوباره افزایش یافت.

222 مورد از کودکان گم شده به عنوان آزاردهنده مشخص شد. این موارد شامل کودکان زیر 13 سال یا افرادی است که از نظر ذهنی یا جسمی دچار مشکل هستند، به دارو نیاز دارند یا در خطر هستند.

139 مورد مشکوک به آدم ربایی والدین بین المللی بود. این رقم برای دومین سال متوالی کاهش یافته است، احتمالاً در نتیجه همه گیری و محدودیت های سفر.

98 مورد مربوط به ناپدید شدن افراد زیر سن قانونی بدون همراه بود که یافتن آنها بسیار دشوارتر است: «اینها جوانان آسیب پذیر هستند، اغلب با سابقه آسیب زا، با حقوق اقامت نامشخص و بدون خانواده، که اغلب نیاز زیادی به حمایت روانی و عملی دارند. آنها در خطر تبدیل شدن به قربانیان قاچاق انسان و انواع مختلف استثمار جنسی هستند.»

Child Focus همچنین به موارد استثمار جنسی از کودکان می پردازد. موارد در سال 2020 افزایش یافت و در همان سطح باقی ماند و تقریباً از 2500 پرونده در سال 2021 گذشت. موارد در مقایسه با سال 2019 به نصف افزایش یافت.

بیشتر پرونده ها شامل تولید پورنوگرافی کودکان می شود – در مجموع 2147 مورد.

Arachnid، ابزاری که برای جستجوی تصاویر استثمار جنسی آنلاین استفاده می شود، 55000 تصویر را تجزیه و تحلیل کرد. 34266 نفر به عنوان تصاویری از استثمار جنسی از کودکان قضاوت شدند.

57 مورد کودک فروشی و 43 مورد نظافت بوده است.

هیدی دی پاو، مدیر عامل Child Focus می گوید این بیماری همه گیر به طور جدی سلامت روانی جوانان را تضعیف کرده است.

کمبود کارکنان و لیست های انتظار طولانی به این معنی است که آژانس های جوانان در ارائه کمک به کودکان نیازمند با مشکل مواجه هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *