“روسیه برای یک عملیات نظامی طولانی مدت آماده می شود”: درگیری در اوکراین وارد “مرحله طولانی” می شود

وی به وزیران دفاع اتحادیه اروپا و ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، گفت: روسیه در حال آماده شدن برای یک عملیات نظامی طولانی مدت است.

وی در این سخنرانی که متن آن در حساب کاربری خود در فیس بوک منتشر شد، افزود: «جنگ وارد مرحله طولانی می شود».

به گفته آقای رزنیکوف، نیروهای روسی در حال حاضر در حال تقویت مواضع خود در مناطق تحت اشغال خود در مناطق زاپوریژیا و خرسون هستند تا «در صورت لزوم به حالت دفاعی بروند».

وی ادامه داد: «در حال حاضر، تلاش‌های اصلی کرملین بر تلاش‌ها برای محاصره و از بین بردن تحکیم نیروهای مسلح اوکراین در مناطق دونتسک و لوهانسک» در شرق این کشور متمرکز است که بخشی از آن در دست جدایی‌طلبان طرفدار روسیه است. .

آقای رزنیکوف همچنین به عنوان هدف مسکو “ایجاد کریدور زمینی که روسیه را به کریمه متصل می کند”، شبه جزیره ای را که در سال 2014 ضمیمه کرد، و اشغال “تمام جنوب اوکراین” عنوان کرد.

او از متحدان غربی اوکراین خواست تا هماهنگی بیشتری در زمینه تحویل تسلیحات به کی‌یف داشته باشند تا «سرزمین‌های خود را در اسرع وقت آزاد کنند».

وزارت دفاع اوکراین به نوبه خود در گزارش عصر روز سه‌شنبه خود اشاره کرد که نیروهای روسی در حال انجام «تهاجمی در امتداد کل خط تماس» در منطقه دونتسک و بخشی از آن در منطقه همسایه لوگانسک هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *