رولان گاروس: آلیسون ون اویتوانک در دور دوم توسط کوری گاوف با وجود ست دوم خوب شکست خورد.

در زمین سیمون ماتیو، گریمبرژوای 28 ساله پس از 1 ساعت و 26 دقیقه بازی با نتیجه 6-1، 7-6 (4) شکست خورد.این بازیکن آمریکایی به لطف 92 درصد از امتیازهای کسب شده روی اولین توپ خود، آن را ترک نکرد. کوچکترین شانس برای گریمبرژوازی برای گرفتن امتیاز شکست در ست اول. در این بخش از بازی کامل تر، N.2 بلژیکی دو بار سرویس خود را رها کرد و به بومی آتلانتا اجازه داد تا پیش بیفتد (6-1).

ون اویتوانک با افزایش قابل توجه سطح بازی خود و کمک به خطاهای بیشتر گاوف، در ست دوم 3-5 شکست خورد. اگر او فرصت را از دست داد تا ست را تا کند، بلژیکی منابع لازم برای شکستن گاوف را در 6-5 پیدا کرد و در نتیجه بازی تعیین کننده را مجبور کرد. با این حال، ون اویتوانک در این تای بریک که با نتیجه 7-4 توسط آمریکایی پیروز شد، مرتکب سه خطای سرنوشت ساز غیراجباری شد.

«علی» همچنان برای عبور از دور دوم در گرند اسلم باید منتظر بماند. فان اویتوانک که در یک چهارم نهایی پورت دوتویل در سال 2015 برای دومین بار از 8 بازی خود در رولان گاروس حضور داشت، از مرحله یک هشتم نهایی خود در ویمبلدون در سال 2018، به دور سوم یک تورنمنت بزرگ نرسیده است.

گاوف، 18 ساله و در حال حاضر 2 عنوان WTA به نام خود، در دور بعدی بئاتریز حداد مایا برزیلی (WTA 48) یا کایا کانپی استونیایی (WTA 46) را به چالش خواهد کشید. او که در 15 سالگی در ویمبلدون 2019 فاش شد، در سال 2021 به یک چهارم نهایی در Porte d’Auteuil رسید.

ون اویتوانک که در دور اول از کنار گذاشتن آن لی آمریکایی (WTA 67) سود برد، همچنان در دوبل مشغول است. آنها در کنار مونیکا نیکولسکو رومانیایی به مصاف دانیل کالینز آمریکایی و یولیا پوتینتسوا از قزاقستان خواهند رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *