رولان گاروس: جوکوویچ برای شانزدهمین بار به مرحله یک هشتم نهایی پاریس پیوست، نادال حریف خود را در سه ست شکست داد.

جوکوویچ در پاسخ به این سوال که دقیقاً پس از پیروزی در زمین بازی “بازی کامل” را انجام داده است یا خیر، اعتراف کرد که عملکرد خوبی داشته است، اگرچه همیشه جایی برای پیشرفت وجود دارد. او به زبان فرانسوی اعلام کرد: “همیشه وقتی وارد زمین می شوم بسیار با انگیزه هستم و می خواهم هر بار بهترین سطح خود را تولید کنم. همیشه انجام این کار ممکن نیست، اما امروز خیلی خوب بود.”

پس از کمتر از دو ساعت سپری کردن در دور اول مقابل یوشیهیتو نیشیوکای چپ دست ژاپنی (99) و ساعت 2:16 برای خروج از رده سی و هشتم جهان الکس مولکان، دستیار جدید مربی تاریخی خود ماریان وایدا، جوکوویچ در هر صورت باید وارد شود. تازه برای رویارویی با دور بعدی دیگو شوارتزمن.

آرژانتینی شانزدهم جهان که در روز جمعه برای شکست دادن گریگور دیمیتروف بلغاری (ATP 21) محکم بود، باید اولین آزمون جدی برای صرب ها باشد.

اگر شش تقابل قبلی آنها همیشه به نفع “نول” بوده است، شوارتزمن قبلاً نشان داده است که می تواند در زمین خاکی قدرتمند باشد، کسی که در سال 2020 در رولان گاروس به نیمه نهایی رسید و رافائل نادال رافائل نادال را شکست داد. همان سال در رم

این صرب امیدوار است که پورت ادئویل بیست و یکمین جایزه گرند اسلم خود را به دست آورد، که به او اجازه می دهد با رکورد نادال از زمان تاجگذاری او در مسابقات آزاد استرالیا در ژانویه برابری کند.

رافا در 3 ست

رافائل نادال (ATP 5) روز جمعه، دومین تورنمنت گرند اسلم سال، به دور چهارم (هشتم نهایی) رولان گاروس راه یافت. اسپانیایی که رتبه پنجم را کسب کرده است، بوتیک فن د زاندشولپ هلندی (ATP 29) را در سه ست شکست داد: 6-3، 6-2 و 6-4. این مسابقه 2 ساعت و 13 دقیقه به طول انجامید. نادال که هنوز یک ست را در پاریس رها نکرده است، در دور چهارم به مصاف فلیکس اوگر آلیاسیم (ATP 9) کانادایی می رود. اوگر-آلیاسیم نهمین بازیکن رده بندی، فیلیپ کراجینوویچ صربستانی (ATP 55) را در سه ست و بیش از سه ساعت شکست داد: 7-6 (7/3)، 7-6 (7/2) و 7-5. .

نادال 35 ساله به دنبال چهاردهمین پیروزی خود در فینال پاریس است. او سال گذشته در نیمه نهایی به برنده نهایی نواک جوکوویچ باخت. این بازیکن اسپانیایی که با مصدومیت مزمن پا دست و پنجه نرم می کند، رکورددار گرند اسلم مردان با 21 پیروزی در فینال است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *