رولان گاروس: شماره 1 سویاتک به رتبه هشتم می رسد، پایان افسانه برای زن فرانسوی ژانژان

سوئیاتک شماره 1 به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود می کند

Iga Switaek N.1 جهان با کسب سی و یکمین پیروزی متوالی خود در پیست، به دور یک شانزدهم مسابقات آزاد فرانسه، دور دوم گرند اسلم، در زمین خاکی رولان گاروس در روز شنبه در پاریس صعود کرد. . سوئیاتک، 20 ساله، علیرغم عملکرد کمتر متقاعدکننده‌ای با 23 خطای غیراجباری، فقط به دو ست – 6-3، 7-5 – در برابر دانکا کووینیچ مونته‌نگروی، 95مین جهان، در زمین فیلیپ-شاتریه نیاز داشت. این دیدار 1 ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید.

لهستانی از این فرصت استفاده کرد و سری پیروزی های خود را به 31 رساند و به رکورد ونوس ویلیامز که 35 پیروزی در سال 2000 به دست آورده بود، نزدیک شد. سرنا ویلیامز (34) و جاستین هنین (32) این رتبه بندی را تکمیل کردند.

سوئیاتک، برنده رولان گاروس در سال 2020، در مرحله یک هشتم نهایی با چینی کینوئن ژنگ، هفتاد و چهارمین جهان و رقیب مارینا زانفسکا در دور اول، یا آلیزه کورنه فرانسوی (WTA 40) روبرو خواهد شد.

برای ژانژان تمام شد

پله برای لئولیا ژانژان خیلی بالا بود. زن فرانسوی که زیباترین داستان رولان گاروس را نوشت، روز شنبه در دور سوم با نتیجه 6-1، 6-4 توسط ایرینا-کاملیا بگو رومانیایی شکست خورد.

پس از شکست کارولینا پلیسکووا شماره 8 جهان، ثبت نام ژانژان بگو را که در رده 63 قرار دارد شگفت زده نکرد.

این زن فرانسوی در یک کنفرانس مطبوعاتی که تنها می خواهد بهترین ها را در تجربه زیبای خود حفظ کند، در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار تاسف کرد: “برخلاف برج های دیگر، بیشتر از عکس آن مرا آزار می داد. (…) من موفق به یافتن راه حل نشدم. فقط داشت

“خوشبختی خالص است که توانستم چنین لحظه ای را زندگی کنم. (…) پس از آن بدیهی است که من دوست داشتم بهتر کار کنم (…) و مدیریت شکست کمی سخت است، اما با نگاه کردن به گذشته، مطمئنا او افزود که من اوقات خوبی را سپری کردم، احتمالا بهترین دوران زندگی ام، بنابراین بسیار خوشحالم.

لئولیا ژانژان که به مقام 227 جهان اشاره می کند، در مواجهه با رومانیایی، گویی نیمه شب برای سیندرلای پورت دوتویل آمده است، علیرغم تشریفات سکوهای زمین سوزان لنگلن، خطاهای اجباری (27) را چندین برابر کرد. .

پس از از دست دادن پنج امتیاز بریک در بازی اول، اعجوبه سابق تنیس فرانسوی، که مسیرش به دلیل آسیب دیدگی در 13 سالگی شکست خورد، سقوط کرد.

راست دست 26 ساله ابتدا با یک خطای مضاعف به حریف خود استراحت داد و سپس گیم دوم سرویس سفید را رها کرد.

ژانژان که هنوز در دور دوم تب و تاب داشت، خیلی دیر، در پایان بازی، با کسب 5 امتیاز بریک، بدون تبدیل آنها، در یک بازی طولانی بیش از 12 دقیقه، جادوی خود را بازیافت.

با بازگشت به مدار حرفه ای در پایان سال 2020، تولوزین با قطعیت هایی رولان گاروس را ترک می کند. موفقیت او در برابر پلیسکووا باعث شد که او پس از کونچیتا مارتینز، که در آن زمان در سال 1988 اولین بازیکن در پیست بود، در رتبه پایین‌ترین بازیکنی باشد که یکی از اعضای 10 تیم برتر زنان در گرند اسلم پاریس را شکست داده است. 150 در رده بندی بعدی WTA.

پس از حذف او، تنها سه فرانسوی در رقابت باقی مانده اند: در قرعه کشی زنان، آلیزه کورنت بعدازظهر با چینی کینوئن ژنگ روبرو می شود. در قرعه کشی مردان، ژیل سیمون کهنه کار درست پس از هموطن خود مقابل مارین چیلیچ کروات، قبل از اینکه هوگو گاستون در جلسه شبانه با هولگر رون، ناگت دانمارکی را به چالش بکشد، برنامه ریزی می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *