رولان گاروس: ملادنوویچ فرانسوی و گارسیا نیز کوکو گاوف را از قهرمانی در مسابقات دونفره محروم کردند.

بروکسل 05/06 (بلگا)

کوکو گاوف که روز قبل در فینال انفرادی تسلط داشت، در ارتباط با جسیکا پگولا، نتوانست خود را با عنوان قهرمانی در مسابقات دونفره زنان در مسابقات آزاد فرانسه در رولان گاروس یکشنبه در پاریس تسلی دهد. جفت آمریکایی (N.8) واقعاً در فینال توسط کارولین گارسیا فرانسوی (WTA 469 در دونفره)، 28 و کریستینا ملادنوویچ (WTA 232 در دوبل) 29 شکست خوردند که عنوان قهرمانی خود را در سال 2016 تمدید کردند.

گاوف، 18، دهمین جهان در دونفره، و پگولا (WTA 31 در دونفره)، 28 ساله، پس از 1:44 بازی در سه ست با نتایج 2-6، 6-3 و 6-2 شکست خوردند.

پگولا اولین فینال خود را در یک تورنمنت گرند اسلم بازی می کرد. برای گاوف، در دونفره، این دومین بازی از سه مسابقه اصلی آخر پس از یک فینال شکست خورده بود، در حال حاضر، در US Open، با هموطنش کیتی مک نالی، در برابر سامانتا استوسور استرالیایی و ژانگ شوای چینی.

شنبه در بخش انفرادی، کوکو گاوف، بیست و سومین بازیکن جهان، در فینال با نتیجه 6-1، 6-3 توسط ایگا سویاتک لهستانی، شماره 1 جهان، که دومین عنوان خود را در پاریس کسب کرد، غالب شد.

کوکو گاوف برای بردن دبل شرط بندی کرده بود، همانطور که باربورا کریچیکووا چک انجام داده بود، که سال گذشته در رولان گاروس پیروز شد، هم در انفرادی و هم در دونفره.

بنابراین ملادنوویچ و گارسیا فرانسوی پس از عنوان قهرمانی در سال 2016 برای دومین بار با هم قهرمان رولان گاروس شدند. و چهارمین بار برای ملادنوویچ در پاریس در سال 2019 و 2020 با تیما بابوس مجارستانی پیروز شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *