رولان گاروس: گوفین آماده است تا در یک مسابقه مقرون به صرفه به مصاف تیافو برود، مطمئنا، اما دشوار است.

دیوید گوفین گفت: “این یک مسابقه مقرون به صرفه است، مطمئناً اما دشوار است.” تیافو همیشه روی خاک خاکی خوب بازی کرده است. او فورهند نسبتاً سنگینی دارد، بلد است سر بخورد، در حرکاتش اصلاً مانعی ندارد. او می تواند به خوبی سرویس دهد، ضربه خوبی دارد و با بک هند وارد زمین می شود. که او می داند چگونه زودتر از آن استفاده کند. او همه چیز را برای بازی خوب دارد. بعد از آن مشخص است که برای او به عنوان یک سطح غریزی نیست، اما وقتی او خوب بازی می کند، تورنمنت هایی مانند استوریل، می توانست برنده شود! او به فینال رسید. اصلاً من را شگفت زده نکرد.»

دیوید گوفین نیز می تواند در زمین خاکی خوب بازی کند. همچنین در هنگام عبور از این سطح، در ابتدای آوریل بود که شماره 1 بلژیکی با قهرمانی در تورنمنت ATP 250 در مراکش پس از شروع بسیار پیچیده سال، رنگ دوباره به دست آورد.

گوفین اضافه کرد: “ابتدا اعتماد به نفس بدنی بعد از امتحانات نشان داد که در استرالیا فقط کمی ترس از زانو وجود دارد.” در مقابل تامپسون، احساس بهتر و بهتری داشتم. به سادگی، عدم برگزاری مسابقات بود که باعث شکست من شد. و از شروع فصل خاکی، دو یا سه بازی را بردم و تمام.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *