ریاست جمهوری 2022: مت پوکورا، سیریل هانونا، کو آدامز، … مردم نیز رای دادند.

نشست روز یکشنبه در محل صندوق های رای، لحن انتخابات ریاست جمهوری فرانسه را تعیین کرد. پس از یک روز رای گیری، امانوئل مکرون و مارین لوپن به دور دوم راه یافتند. ژان لوک ملانشون سوم شد و اریک زمور چهارم شد.

در طول این روز انتخابات، مردم لحظه رای خود را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشتند. در حالی که برخی به سادگی عکسی از نقشه انتخاباتی خود منتشر کردند، برخی دیگر تخیل تر بودند. سیریل هانونا با لباس ورزشی بود که پای صندوق رای رفت. “ورزش + رای، این دو برنده استمجری Touche به پست من در اینستاگرام می نویسد. به نوبه خود، کیو آدامز در پشت پرده صندوق رأی جاودانه شد و در حال معرفی برگه رأی خود به صندوق رأی بود و ژان پاسکال لاکوست، آکادمیسین ستاره سابق، با خود گفت:بنابراین با عجلهبرای رفتن به رای دادن که رفت پای صندوق رای… با دمپایی.

پیر ژان شالنسون، بسیار نزدیک به اریک زمور، ویدیوی اول آوریل خود را (دوباره) منتشر کرده است که در آن خود را به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی می کند. در همین حال ژان دوژاردن عکسی از این فیلم را به اشتراک گذاشت رؤسای جمهور جایی که او نقش نیکلا سارکوزی، رئیس جمهور سابق جمهوری را بازی می کند. مت پوکورا از لس آنجلس رای داد، جایی که اکنون با شریک زندگی خود کریستینا میلیان و فرزندانشان زندگی می کند. کریستین کلاویر از این فرصت استفاده کرد و با دعوت از مشترکین خود به تماشای آن تبلیغ کرد بازدید کنندگان در TF1 و مانند او رای دادن به “یک مهمانی خوب در مقابل جعبه تروبادور”. بالاخره مجری ستاره از دوازده سکته ظهر در TF1، ژان لوک رایشمن، به نوبه خود، اعلام کرد که این یکشنبه در حال رای دادن است.ننه جورجت“. “او متولد 9 اوت 1921 است و این تجربه را داردوی در کنار عکس سیاه و سفید خود و مادربزرگش نوشت.

قبلاً رنگ را اعلام کرده بودند

اگر برخی از ستاره ها در مورد نیت های رای خود محتاطانه بمانند، برخی دیگر از بیان انتخاب خود دریغ نمی کنند. این مورد کلود للوش و کارول بوکه است که در ردیف اول نشست امانوئل مکرون نصب شدند یا حتی فرانسوا برلند و الی سمون که از رئیس جمهور فعلی جمهوری حمایت کردند.

اگر چندین شخصیت برای رای دادن به ژان لوک ملانشون (برونو سولو، ایوان لو بولوک، کورین ماسیرو یا بلانش گاردن) فراخوان داده اند، تعداد کمی از آنها تمایل خود را برای رای دادن به مارین لوپن یا اریک زمور ابراز کرده اند. تنها فیلیپ شوالیه، از دو گروه شوالیه و لاسپال، اعلام کرده است که از رئیس رالی ملی حمایت می کند. ورونیک ژنست به نوبه خود حمایت خود را از رئیس حزب Reconquest تکرار کرد! “برای من چیزی جز ماکرون است. اما باید بگویم ملانشون من واقعاً کار سختی خواهد داشت” در توییتی ستاره از جولی لسکو قبل از رسمی شدن نتایج این دور اول.

شما را در 24 آوریل برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه می بینیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *