زن آنتورپ در آپارتمانی که از طریق Airbnb اجاره کرده است، 60 مهماندار پیدا می کند

این زن حدود 4 سال است که آپارتمان را اجاره کرده است، جایی که خودش نیز از طریق Airbnb زندگی می کند. او در مواقعی که خودش آنجا نیست، آپارتمان را اجاره می دهد. جمعه شب او یک تماس تلفنی از همسایه طبقه بالا دریافت کرد. همسایه اش به او گفت که افرادی که او را نیز به او اجازه داده بود، سر و صدا و شلوغی زیادی به راه انداختند.

او به VRT News گفت: “وقتی رسیدم حداقل 60 عیاشی حضور داشتند، آنها را شمردم. آنها نمی خواستند آنجا را ترک کنند و حتی برخی از زنان پرخاشگر شدند. من در شوک بودم. به یکی از دوستانم زنگ زدم و او با پلیس تماس گرفت.” .

عیاشی ها سرانجام رفتند، اما خسارات زیادی به جا گذاشتند. مبل من، که فقط چند هفته پیش خریدم، با چاقو بریده شد.» این زن از ترس اینکه مبادا مشکل آفرینان برگردند، می خواهد ناشناس بماند.

او در ادامه به VRT News گفت که در تمام این سال ها به ندرت تجربه منفی با مستاجرانی داشته است که از طریق Airbnb به او اجازه داده باشد.

با این حال، این بار او تصور می کرد که ممکن است چیزی درست نباشد. “مستاجر پسر جوانی بود و هنوز هیچ مرجعی در Airbnb نداشت. وقتی کلید را تحویل دادم، یک بار دیگر به او گفتم که این مال من است. صاف بود و او باید مراقب بود.

خانم صاحبخانه می گوید که از طریق Airbnb می خواهد غرامت بخواهد. نام مستاجر برای آنها شناخته شده است، بنابراین امیدوارم بتوانند این موضوع را پیگیری کنند.» او هنوز تصمیم نگرفته است که آیا در آینده آپارتمان خود را اجاره خواهد کرد یا خیر. “من باید کمی بیشتر در مورد آن فکر کنم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *