ساختمان CCN به عنوان بخشی از توسعه مجدد منطقه شمال تخریب می شود

به گزارش Bruzz، اداره منطقه ای بروکسل مجوز لازم را برای تخریب ساختمان CCN در مقابل ایستگاه قطار شمال صادر کرده است. با ساختمان جدیدی که بر روی پایه‌های موجود ملک CCN ساخته می‌شود، جایگزین می‌شود، در حالی که ایستگاه‌های اتوبوس مجاور و مسیرهای دسترسی آن به ایستگاه پیش‌مترو حفظ خواهند شد.

سال مشخص نیست که تخریب ساختمان CCN چه زمانی انجام می شود یا به چه شکل جایگزینی آن و توسعه مجدد منطقه انجام می شود، اگرچه دولت در ماه فوریه تایید کرد که سه میدان شهر جدید در اطراف ساخته خواهد شد. ایستگاه.

پاسکال اسمت، وزیر امور خارجه برنامه ریزی شهری روز دوشنبه اعلام کرد که مجوز تخریب چند هفته پیش صادر شده و اکنون برای بررسی به اداره برنامه ریزی شهری Schaerbeek رسیده است. در پایان سال گذشته، اعلام شد که ممکن است تخریب در ابتدای سال 2022 آغاز شود. نمای داخلی ساختمان در حال حاضر در حال برچیدن است.

کابینه Smet گزارش می دهد که دسترسی عابران پیاده و مسافران نیز در طول کل تخریب تضمین شده است. یکی از شروط کمیته مشورتی همین بود.

ساختمان CCN از سال 2019 متعلق به Atenor، AG Real Estate و AXA IM – Real Assets است. توسعه دهنده املاک CCN Development، کنسرسیومی متشکل از Atenor و AG Real Estate، مسئول ساختمان جدید است اما در حال حاضر نمی تواند اطلاعات بیشتری در مورد طرح ها ارائه دهد. یا زمان بندی

هر ساخت و ساز جدید باید یک طرح جدید برای برنامه ریزی فضایی در ناحیه شمال را در نظر بگیرد. شهرداری Schaerbeek در حال حاضر در تلاش است تا طرح منطقه بندی ویژه (BBP) منطقه را تغییر دهد، روندی که ممکن است یک سال دیگر طول بکشد. در حال حاضر، مطالعات اثرات زیست محیطی برای آن طرح ادامه دارد. این یک مطالعه عمومی به دنبال خواهد داشت.

با پیش بینی طرح های جدید ساخت و ساز مشخص، پس از تخریب، پروژه محله ای موقت در محل ساختمان CCN ساخته می شود. این پروژه زمین های ورزشی، پارک اسکیت و بار تابستانی را فراهم می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *