“سرآشپز برتر” تحت تنش بالا: ریفیفی در یک تیپ، یک نامزد می شکند، دیگران دوباره ظاهر می شوند

هستون بلومنتال، سرآشپز بریتانیایی، دعوت شده برای این هفته دهم رقابت، نامزدها را برای دستیابی به پخت عالی سیب زمینی به چالش کشیده بود. آرنو، بلژیکی، که قرار بود با لوسی بشقاب بدهد، می خواست یک نسخه بازبینی شده از سیب زمینی سرخ کرده سنتی آمریکایی ارائه دهد. ایده ای که الهام بخش همراه ماجراجویی او نبود. “نمی‌دانم چگونه می‌توانم احساساتی را ایجاد کنم وقتی با من صحبت نمی‌کند”این نامزد گفت. آرنو که از دستور پخت خود متقاعد شد، سپس به او فهماند که زمان به تعویق انداختن آن نیست، بلکه زمان آشپزی است. “من یک چیز را به شما می گویم: ما قرار نیست دوباره در مورد آن سه ساعت صحبت کنیم، اما اکنون باید عجله کنیم زیرا امروز به خانه نمی روم.” او به او گفت. نامزد با ناراحتی پاسخ داد: «از طرف دیگر، به آرامی عزیزم».

گلن ویل مداخله می کند

گلن ویل که نمی‌خواست دو کره اسب‌هایش خود را از هم جدا کنند، برای کاهش تنش وارد عمل شد. ما این مزخرفات را متوقف می کنیم. سعی می کنیم کمی فراموش کنیم. کمی مثبت اندیشی، امکانش هست؟ پس ما برویم، لطفا.»

آرنو و لوسی که توسط رهبر تیمشان بازنگری شده بود، در نهایت هچ را دفن کردند تا بشقاب را بیرون بیاورند که جای تعجب نیست، هستون بلومنتال را متقاعد نکرد.

ستاره بریتانیایی آشپزی تصمیم گرفته است لیلیان را که پس از بازنشستگی غیرمنتظره هفته گذشته، فرصتی دوباره به او داده شد، به او بازگرداند. مدیر یک هایپر مارکت، یکی از محبوب ترین رویدادها، انتخاب کرد که به تیپ رئیس سابق خود، پل پائیرت بازگردد. پاسکال و میکائل، آشپزهای فیلیپ اتچ بست نیز برای بقیه ماجراجویی واجد شرایط بودند در حالی که سایر نامزدها باید در یک آزمون حذفی در مورد مرکبات شرکت می کردند.

آرنو فرو می ریزد

ژیل گوژون، که این رویداد را قضاوت کرد، از آرنو، که برای تهیه پای مرنگ لیمویی انتخاب کرده بود، به دلیل فقدان ظالمانه اصالت انتقاد کرد. کاندیدای بلژیکی در مواجهه با خطرات این رویداد، امکانات خود را از دست داد و پشت اجاق گاز خود سقوط کرد. با این حال، او توسط سرآشپز مهمان انتخاب شد و توانست دوباره به تیم گلن ویل در کنار سباستین (که در پایان این مصیبت تیم را تغییر داد) بپیوندد.

این هم تیمی او، لوسی بود که سرانجام ماجراجویی را ترک کرد در حالی که تیبو که هفته گذشته حذف شد، توانست دوباره به عنوان یک کاندیدای انفرادی به ماجراجویی بپیوندد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *