سری آ: وضعیت موجود پس از روز سی و پنجم در ذهن است

ناپل (سوم) روز شنبه در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا در این سی و پنجمین روز با شکست 6-1 ساسولو توپ را باز کرد. یووه و دو باشگاه میلانی با پیروزی در روز یکشنبه از آن تقلید کردند، به روشی کمتر پر زرق و برق.

یووه (چهارم) بعدازظهر را با دشواری (2-1) فانوس قرمز، ونیز، در تورین را باز کرد.

لئوناردو بونوچی “قدیمی” قهرمان این دیدار بود: در تولد 35 سالگی خود، مدافع یک هدیه خوب به خود داد و مهمتر از همه تیمش را از دردسر بیرون آورد. گل دقیقه 7 با ضربه سر، بونوچی دوباره این کار را انجام داد، در دقیقه 75، زمانی که ونیزی ها با یک شوت از راه دور بسیار زیبا از ماتیا آرامو (71) به تساوی رسیدند.

“بانوی پیر”، علیرغم جنبه پر زحمت بردش، در پایان فصل با تنها یک شکست در 9 روز گذشته کاملاً پرشور است.

میلان، رهبر، این یکشنبه شلوغ را با امضای یک پیروزی پر زحمت (1-0) مقابل فیورنتینا در ورزشگاه سن سیرو دنبال کرد.

تعلیق کامل برای اسکودتو

روسونری در مسیر سومین تساوی بدون گل خود در پنج دیدار اخیر خود، با ضربه محکم رافائل لئو در دقیقه 82 به ثمر رساند.

سرانجام اینتر، مدافع عنوان قهرمانی، در فریولی به مصاف اودینزه رفت (2-1).

بعد از برتری 2-0، بعد از اینکه ایوان پریشیچ در دقیقه 12 با ضربه سر در تیرک نزدیک از ضربه کرنر توسط فدریکو دی مارکو از سمت چپ دروازه را باز کرد، سپس گل از روی نقطه پنالتی توسط لائوتارو مارتینز به ثمر رسید. این کار را دو بار انجام دهید تا آن را تغییر دهید – ضربه پنالتی او با برگشت به او توسط تیرک دروازه – نراتزوری ها نیز کمی ترسیده بودند.

ایگناسیو پوستو، در دقیقه 72، ضربه ایستگاهی را که جرارد دلوفئو زده و سمیر هاندانوویچ دروازه بان تورینی آن را ارسال کرد، پس گرفت، در واقع اودینزه را به 2-1 رساند و پایان بازی را برای اینتر کمی دردناک کرد.

این تعلیق همچنان در رقابت قهرمانی باقی می ماند، جایی که هنوز هیچ چیزی بین آث میلان (77 امتیاز) و اینتر مشخص نشده است و تنها دو امتیاز با سه روز باقی مانده از هم فاصله دارند.

اینتریست ها هنوز هم می توانند به طور منطقی امید به حفظ عنوان خود را داشته باشند. اولین فرصت برای آنها برای بازگشت به روسونری: از روز ماقبل آخر آخر هفته آینده، که طی آن اینتر روز جمعه قبل از سفر آث میلان به هلاس ورونا در عصر یکشنبه (نهم) امپولی (چهاردهم) را دریافت خواهد کرد.

به نظر نمی رسد این عنوان از دست یکی از دو غول میلان فرار کند، حتی اگر ناپل و یوونتوس از نظر ریاضی همچنان در رقابت باشند، به ترتیب هفت و هشت امتیاز با رهبر.

آ اس رم که در شب بولونیا را دریافت می کند، می تواند در صورت پیروزی به 8 امتیاز از یووه و 9 امتیاز از ناپل بازگردد، که از نظر ریاضی به آن اجازه می دهد تا بتواند یکی از چهار مکان مقدماتی لیگ قهرمانان بعدی را کسب کند. اما در شرایط بسیار مساعد و با تفاضل گل تا حد زیادی علیه او (15+ در مقابل 23+ برای یووه و +36 برای ناپل).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *