سفر نخست وزیر فلاندری به لیتوانی برای تقویت روابط با کشورهای بالتیک و ارائه حمایت از مخالفان در بلاروس

روز سه شنبه، با بازدید غیررسمی از دفتر آژانس امور بین الملل FIT (سرمایه گذاری و تجارت فلاندرز) در ویلنیوس، و به دنبال آن یک سمینار صبحانه در مورد علوم زیستی، تمرکز بر صنعت بیوتکنولوژی فلاندری خواهد بود. یان جامبون و وزیر اقتصاد لیتوانی در ابتدای این نشست سخنرانی های کوتاهی خواهند داشت. از طریق حضور خود، آقای Jambon امیدوار است که آگاهی از فلاندر را به عنوان مکانی برای سرمایه گذاری در علوم زیستی افزایش دهد و چندین پروژه همکاری را ارتقا دهد.

پس از گشت و گذار کوتاه در شهر قدیمی ویلنیوس و بازدید از قلعه تراکای در حدود سی کیلومتری پایتخت، هیئت فلاندری از شرکت فناوری Brolis Semiconductors بازدید خواهد کرد. این شرکت که بر منابع نور مادون قرمز برای انواع کاربردها تمرکز دارد، در سال 2017 دفتر تحقیق و توسعه را در گنت (فلاندرز شرقی) افتتاح کرد و در نظر دارد فعالیت های خود را در فلاندر گسترش دهد.

این برنامه دو روزه عصر سه شنبه با بازدید از کاخ دوک های بزرگ لیتوانی به پایان می رسد. در ابتدا قرار بود یان جامبون پس از لیتوانی به استونی و لتونی نیز سفر کند. با این حال، در نهایت به دلیل مشکلات برنامه ریزی لغو شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *