سلین دیون پس از غیبت طولانی سکوت را شکست (ویدئو)


سلین مدت‌هاست که مشکل گوارشی دارد و این مشکل باعث اسپاسم عضلانی و همچنین کاهش وزن می‌شود. روی او، که قبلاً ضخیم نیست، نشان می دهد، فوریه گذشته یک منبع نزدیک به این ستاره به پاریسی توضیح داد. این بیماری جدی نیست، نیازی به عمل جراحی ندارد، اما نیاز به درمان طولانی مدت پزشکی و رژیم غذایی شدید دارد.

خطاب به همه رهبران جهان، ما اکنون به شما نیاز داریم.

برای یک هدف خوب (من در کنار اوکراین ایستاده ام)، مترجم “زنده” با این حال تصمیم گرفت این جمعه، 8 آوریل، در حساب اینستاگرام خود دوباره ظاهر شود. “خطاب به همه رهبران جهان، اکنون بیش از هر زمان دیگری به شما نیاز داریم. به تماس همه پاسخ دهید. فعالان، مدافعان، و داوطلبانی که سخت برای حمایت از پناهندگان از اوکراین و سراسر جهان کار می کنند. فردا باید تصمیم بگیرید که چه سطحی از حمایت از این افرادی که مجبور به ترک خانه، کشور و عزیزانشان شده اند، داشته باشید.»

در توضیح ویدیو، سلین دیون، علاوه بر این، هشتگ #StandUpForUkraine را ذکر می کند، با اشاره به جنبشی که توسط جمعی Global Citizen راه اندازی شده است، و همه را تشویق می کند تا به “صدای هنرمندان، ورزشکاران، بازیگران و تأثیرگذاران” بپیوندند. دولت ها با اختصاص میلیاردها دلار برای کمک های بشردوستانه برای اوکراین اقدام کنند. بدین ترتیب، دیوای 54 ساله به ابتکار عمل می پیوندد که قبلاً توسط مدونا، مایلی سایرس، التون جان، بونو و غیره حمایت شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *