سویا و بارسا تاجگذاری رئال مادرید را به تاخیر انداختند

کاتالان ها که دو شکست متوالی مقابل آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا (3-2) و مقابل کادیز در لالیگا (1-0) را پشت سر گذاشتند، به لطف گل سریع یک بازیکن تازه کار، سطح باسک را بالا بردند. پیر – امریک اوبامیانگ که فقط باید یک توپ عالی را در دروازه خالی قرار می داد، با ضربه سر فران تورس (یازدهم) ارسال شد.

موفقیتی که در راس کاتالان‌ها احساس خوبی می‌دهد، کاتالان‌هایی که با دو شکست هفته گذشته، موج سفید هواداران آینتراخت در نیوکمپ و افشاگری‌ها درباره توافق پیکه و فدراسیون در مورد سوپرجام اسپانیا، دوباره به یکباره سقوط کردند. .

ژاوی تکنسین بلوگرانا پس از شکست روز دوشنبه مقابل کادیز در نیوکمپ زمزمه کرد: “راست خواهم بود، البته این من را نگران می کند.”

بگذارید او مطمئن باشد، با فرنکی دی یونگ از شب های عالی و اوبامیانگ همیشه تعیین کننده، بارسا استانداردهای خود را بازیافته است.

امید کوچک

با این سه امتیاز به دست آمده در کشور باسک، ژاوی گامی به سوی جمع 4 تیم برتر قهرمانی اسپانیا و جواز حضور در دوره بعدی لیگ قهرمانان اروپا، هدف اصلی بارسا از زمان حضورش روی نیمکت در ماه نوامبر، برداشت.

از سوی دیگر، این موفقیت در آنوئتا باعث نگرانی رئال مادرید در تلاش برای کسب عنوان نخواهد شد. مرنگ ها که روز چهارشنبه در اوساسونا 3-1 برنده شدند، با 15 امتیاز از بارسا و سویا بالاتر از لالیگا پرواز می کنند.

اگر اتلتیکو، 0-0 در گرانادا در روز چهارشنبه، و سویا اف سی قبلا با شانس قهرمانی خود خداحافظی کرده باشند، باشگاه بارسلونا همچنان این شانس را خواهد داشت که یکشنبه بیاید و رئال را غلغلک دهد. در حالی که قهرمانی به دلیل فینال جام پادشاهی متوقف شده است (که در روز شنبه در سویا به مصاف بتیس سویا و والنسیا سی اف می رود)، تنها بارسا و رایو وایکانو یک بازی دیرهنگام در روز بیست و یکم لالیگا برگزار خواهند کرد.

باسک ها به نوبه خود می توانند پشیمانی داشته باشند. آنها با وفاداری به دستورات خود سعی کردند بازی کنند حتی اگر به معنای کشف یکدیگر باشد و چند موقعیت بزرگ مانند شانس الکساندر ایسک درست قبل از استراحت (چهل و سوم) یا ناکامی مضاعف الکساندر سورلوث در بازگشت از رختکن داشتند. اتاق (چهل و ششم).

آرائوخو مصدوم شد، گلزن کونده

تنها نقطه ضعف آن شب برای ژاوی: خروج مصدومیت رونالد آرائوخو، ضربه ای که پس از شوک با سورلوث (55) به زانوی راست وارد شد. ضربه ای واقعی برای ملی پوش جوان اروگوئه ای که به تازگی از محرومیت مقابل کادیز بازگشته بود. تیم دنی آلوس که در جریان یک دوئل شکست خورد، ده دقیقه بعد (66) به او روی نیمکت پیوست.

اوایل عصر، سویا اف سی سر خود را به سمت لوانته بلند کرد. شاگردان ژولن لوپتگی پس از غلبه بر 3-2 توسط رئال مادرید در درگیری روز گذشته، در والنسیا به بالاترین حد خود رسیدند و لوانته را در انتهای جدول فرو بردند (فانوس قرمز مساوی با آلاوز، 25 امتیاز). ).

اندلسی ها به لطف دو اتوبوس از تکاتیتو مکزیکی در دو پاس از لوکاس اوکامپوس سابق مارسی (چهاردهم و بیست و هفتم) با وجود کاهش فاصله توسط خوزه لوئیس مورالس (22) از این برتری استفاده کردند.

و آنها به لطف گل دیرهنگام ژول کونده، ملی پوش فرانسوی (81) روی سرویس ایوان راکیتیچ، با مقاومت در برابر گل دیرهنگام روبرتو سولدادو (87) و پنالتی از دست رفته چند دقیقه بعد، پیروزی را قطعی کردند. اوایل مورالس (71) ، که بازی را با گریه به پایان رساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *