سیمون مینیوله پس از شوت باورنکردنی هودت: “بازتاب درستی داشتم”

محتوای ارائه شده توسط Blauw en Zwart بسیار شبیه به پیروزی مقابل آنتورپ بود. تفاوت در اقدام فردی بوکان است که با کمی شانس بوتز را فریب داده بود. این یکشنبه آنها با وجود 25 دقیقه برجسته کارایی یکسانی از خود نشان ندادند. “در پلی آف قهرمانان، شما باید صفر را پشت سر بگذارید و با به ثمر رساندن شانس های خود کارآمد باشید. سیمون مینیوله را تحلیل کرد. درست است که این قسمت شبیه بازی مقابل آنتورپ است. و من فکر می کنم جلسات بعدی نیز مشابه خواهد بود.”

جنبه های مثبت بدیهی است که مردم بروژ هرگز شکستی را در برابر اعضای 4 تیم برتر تجربه نکرده اند و تقریباً 300 دقیقه بدون پول نقد باقی می مانند، حتی اگر سری 9 پیروزی به پایان برسد. “فکر می‌کنم هر دو تیم می‌خواستند برنده شوند و همه شانس‌های خود را داشتند. امتیاز در نهایت درست است. این یک بازی پلی آف قهرمانی بود، با دوئل‌ها، بازی تاکتیکی و شدت زیاد. بدون اینکه بازی خوبی باشد. ما این سه بازی را می‌خواستیم. امتیازات با توجه به تقسیم اتحادیه، اما نتیجه بدی نیست.”

به خصوص که سیمون مینیوله مجبور شد تمام ایستگاه‌ها را بیرون بکشد، به‌ویژه در حمله از فاصله بیش از 50 متری وسلی هود، درست قبل از پایان نیمه. “خوشبختانه می بینم که دارد چه می کند. وقتی او دوید، فهمیدم که قصد دارد از آنجا شوت کند. با دویدن به سمت دروازه ام موقعیت را به خوبی مدیریت کردم. این اقدامی بود که در طول هفته تمرین کرده بودم.” اما واضح است که هنوز در یک مسابقه متفاوت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *