شارلوا آخرین کارت خود را مقابل خنت بدون بایو بازی می کند: “انتخاب واضح این است که باجی را قرار دهیم، اما می توانیم زاروری یا امبنزا را بازی کنیم.”

اسپورتینگ آن را می داند. در صورت شکست این شنبه، پلی آف اروپا پس از دو روز به پایان می رسد. پایان فصل می تواند بسیار طولانی باشد. با وجود شکست اولیه در مچلن، چندین نکته مثبت به چشم می خورد. تکرار در محتوا لازم است اما در پایان ماهرانه تر.

این یکی از بهترین عملکردهای ما در هفته‌های اخیر بود. موقعیت‌های واضح‌تری نسبت به مقابل زولته به دست آوردیم، جایی که 3-0 پیروز شده بودیم. این به ما بستگی دارد که در یک سوم حمله آخر کمی آرام‌تر و آرام‌تر باشیم و در عین حال سرعت را به آن اضافه کنیم. زیرا هفته گذشته حملات سریع ما گاهی اوقات به اندازه کافی مشتاق نبودند.” ادوارد استیل را تحلیل می کند.

در مقابل برنده اخیر جام بلژیک، این تکنسین نمی تواند روی بایو، مرد خوش اندامی که از رویارویی با باشگاهی که هنوز به آن تعلق دارد، محروم باشد، حساب باز کند. در یک بحران اعتماد، باجی باید از چیزی که در حال حاضر تقریباً یکی از آخرین شانس های خود به نظر می رسد استفاده کند. اگر او نگهدارنده باشد.

این یک انتخاب بدیهی خواهد بود و او شایسته آن است، اما ما نمی‌خواهیم به آن کاهش پیدا کنیم. ما همچنین می‌توانیم با زاروری و امبنزا در این پست بازی کنیم. راه‌حل‌ها غنی هستند.

در مواجهه با تیمی که دیگر چیزی برای بازی کردن ندارد، هنوز انتظار هیچ هدیه ای را ندارد. “ما جاه طلبی های آنها را می دانیم. ما به این موضوع نگاه کردیم که چه کسی در کنار آنها بود و انتظار داریم آنها بهترین تیم را در اختیار داشته باشند. همه این بازیکنان خوب تنها یک آرزو خواهند داشت: واکنش به شکست مقابل گنک.”

کارولوها باید زنده بمانند. آنها هنوز سرنوشت خود را در دست دارند اما اشتباه کردن ممنوع است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *