شباهت به ولادیمیر پوتین برای جایگزینی او در حضورهای عمومی: نظریه عجیب یا واقعیت؟

وضعیت سلامتی ولادیمیر پوتین چندین هفته است که در مرکز بسیاری از سوالات بوده است. با این حال، به گفته سرگئی لاوروف، رئیس جمهور روسیه به خوبی کار می کند. شواهد پشتیبان: حضور او در انظار عمومی. “می توانید او را روی صفحه نمایش ببینید، بخوانید و به سخنرانی هایش گوش دهید. فکر نمی‌کنم افراد عاقل بتوانند علائم بیماری را در این مرد تشخیص دهند.وی طی مصاحبه ای با LCI اعلام کرد.

برای متقاعد کردن سرگئی جیرنوف، مامور سابق KGB، مهمان در مجموعه LCI این دوشنبه کافی نیست. “که باعث می شود لبخند بزنم“، او نظر می دهد.”او نماینده پوتین است. او به ما می گوید که همه چیز خوب است.” به گفته وی، در غیبت اخیر پوتین که گفته می شد تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، هر روز کلیپ هایی از پوتین در روسیه پخش می شد. “در زمان غیبت او، این پاتروشف بود که نقش رئیس جمهور را بر عهده گرفت. با این حال هر روز غیبت او کلیپ ها را با پوتین پخش می کردیم. آنها این را برنامه ریزی می کنند.” سرگئی جیرنوف توضیح می دهد.

به گفته مامور سابق کا.گ.ب، تصاویری که تاریخ ساخت آنها غیرممکن است و اغلب صحنه سازی می شوند. “آنها اضافی هستند. داره تقریبا مسخره میشهاو تاکید می کند که برای حفظ ظاهر، رئیس جمهور روسیه پس از ظاهر شدن با صورت «پف کرده و متورم» حتی به جراحی زیبایی متوسل می شد.


سرگئی جیرنوف همچنین ادعا می کند که پوتین از شباهت های مشابه استفاده می کند. می دانید، در روسیه می گویند سه پوتین وجود دارد.

نظریه ای که باورش دشوار است، اما به گفته مامور سابق کا.گ.ب «به این اندازه مضحک نیست». “ما تجزیه و تحلیل انسان‌سازی صورت را داریم که با آن می‌توانیم با اطمینان 98 درصد بگوییم که آیا فرد خوب است یا خیر. او توضیح می دهد. “می دانید، شکل گوش به اندازه اثر انگشت ما منحصر به فرد است”، او ادامه می دهد. “ما سه پوتین را با گوش های مختلف پیدا کردیم، آن هم در کانال کرملین.سرگئی جیرنوف اطمینان می دهد. چه چیزی شایعات در مورد وضعیت سلامت رئیس جمهور روسیه را بازتاب می دهد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *